دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام، نرمش قهرمانانه را راهبرد جمهوري اسلامي براي استيفاي حقوق ملت خواند و گفت: مذاكره از موضع قدرت، بيانگر ضعف نظام نيست و اقتدار ايران را نشان مي دهد.

محسن رضايي، در جمع مردم لردگان از توابع استان چهارمحال و بختياري با گرامي داشت هفته دفاع مقدس از اين هفته به عنوان يادآور حماسه و از خودگذشتگي ايرانيان در راه آرمان هاي خود نام برد و گفت: شهداي دفاع مقدس حماسه ساز تاريخ شدند و براي دفاع از كشور از جان خود گذشتند.
وي افزود: استراتژي سياست خارجي در قانون اساسي بيان شده است و از سوي مقام معظم رهبري تبيين مي شود ولي در شيوه رفتار ديپلماسي، لازم است تاكتيك‌هايي در اين چارچوب اجرا شود.
رضايي با بيان اينكه دولت يازدهم با تدبير و همكاري ديگر قوا، حقوق ملت را استيفا مي‌كند، گفت: همه بايد در تحقق اين مهم به دولت كمك كنند.
فرمانده اسبق سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با تاكيد بر اينكه راهبرد نرمش قهرمانانه به معناي عقب نشيني از اصول نيست، گفت: رفتن پاي ميز مذاكره از موضع قدرت، نشان‌دهنده اقتدار كشور است و بايد بكوشيم، آمريكا و غرب نيز از سر عقلانيت با ايران وارد مذاكره شوند. 
دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام در ادامه سخنان خود از اعتماد به جوانان به عنوان درس بزرگ دفاع مقدس ياد كرد و افزود: در آن دوران، همه اقشار و اقوام براي دفاع از كشور به ميدان آمدند و در زمان كنوني نيز بايد از نگاه هاي قوميتي و حزبي در اختصاص اعتبارات به مناطق مختلف كشور بپرهيزيم.
دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام به منظور شركت در يادواره شهيدان چند شهرستان به استان چهارمحال و بختياري سفر كرده است.

شهرستان لردگان، با بیش از 190 هزار نفر جمعیت، از شهرستان های 9 گانه استان چهارمحال و بختیاری می باشد که مرکز آن ( شهر لردگان ) در فاصله 160 کیلومتری شهرکرد ( مرکز این استان ) قرار دارد. /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.