مدیرعامل شرکت متروی تهران گفت: متروی تهران پرند تاکنون بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در صورت تامین اعتبارات و حمایت دولت از این پروژه تا پایان سال تکمیل و آماده بهره بداری می شود.

هابیل درویشی در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: اعتباراتی که مقرر بود برای پروژه ضروری تهران پرند پرداخت شود تاکنون به طور کامل پرداخت نشده و به همین دلیل روند اقدامات آنطور که باید و شاید بیش نرفته است ما در صورت تامین  اعتبارات و حمایت دولت از این پروژه  تا پایان سال جاری تکمیل آماده بهره برداری می شود.
 
 وی در ادامه اظهار داشت: مسیر جنوبی خط 3 متروی تهران حد فاصل چهار راه ولیعصر تا بزرگراه آزادگان در مهر ماه به بهره برداری رسمی خواهد رسید.
 
مدیرعامل شرکت متروی تهران  با بیان اینکه راه اندازی آزمایشی خط 3 متروی تهران صورت گرفته است ، خاطر نشان کرد: نیمه جنوبی خط 3 متروی تهران تکمیل شده و کارهای جزئی باقیمانده در ایستگاه ها هم اکنون در حال اتمام است که اميدواريم بتوانیم در مهر ماه این بخش از خط 3 مترو را به بهره برداری رسمی برسانیم و در اختیار شهروندان قرار دهیم./ف

برچسب ها: پیشرفت ، مترو ، تهران ، پرند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۳:۴۲ ۲۶ بهمن ۱۳۹۲
پس ایستگاه متروی رباطکریم چه می شود
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۲:۲۰ ۱۱ مهر ۱۳۹۲
خواهشمندم از وزیر راه جدید در مورد مترو پرند سوال کنید .من هر وقت که دیدم پنج تا کارگر بیشتر اونجا کار نمیکنند اینجوری دولت جدید اصلا به پروژه مترو پرند بودجه نمی دهد و این مترو بعد از پنج سال باز هم افتتاح نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
mary
۱۴:۲۰ ۰۳ مهر ۱۳۹۲
این مترو از رباط کریم هم عبور میکند؟
میشه با این مترو از تهران ب دانشگاه آزاد رباط کریم رفت؟
ممنون میشم پاسخ بدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۳ ۰۳ مهر ۱۳۹۲
حجم ترافیک از شهریار و شهرک های اطرافش تا تهران سنگین است انشاالله که یک فکری هم برای متروی این منطقه بکنید
آخرین اخبار