مهم ترین عناوین خبری گروه "ورزشی" که در روز سه شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: نائب رئیس هندبال بانوان: تاریخ آغاز لیگ برتر هندبال بانوان به 19 مهر موکول شد ، مشحون: اگر پتروشیمی نمی آید، دست علی به همراهشان! ، کامرانی: مدیران عامل تحمل باخت داشته باشند و... است

مهمترین عناوین خبری گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

استراتژي ماست مالی اجرامیشود؟توافق در جگرکی/مردان مشکوک و قرار هاي پنهاني

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/7/1/1564220_947.jpg

برنامه نود دوشنبه شب بیشتر به اتفاقات رخ داده در بازی سپاهان و پرسپولیس و مسائل پشت پرده داوری اختصاص داشت و حتی سوال مسابقه پیامکی برنامه نیز در خصوص انتقادات اخیر به داوری های فوتبال بود.

پرسپولیسی ها رای به برد استقلال دادند

 صعود استقلال به جمع چهار تیم برتر لیگ قهرمانان آسیا برای فوتبال کشورمان خبر خوبی خواهد بود و هرچه به زمان برگزاری بازی رفت این تیم با نماینده کره جنوبی نزدیک تر می شویم بحث در این زمینه داغ تر می شود.

نایب قهرمانی درفشی‌پور در کومیته/ تعداد مدال های ایران به 9 رسید
 کاراته‌کای وزن 60- کیلوگرم با شکست در دیدار فینال عنوان نایب قهرمانی بازی های همبستگی کشورهای اسلامی را کسب کرد.

رفتار نیمکت نشینان و هواداران پرسپولیس جای تقدیر داشت
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس با ارسال نامه ای خطاب به رئیس سازمان لیگ حرفه ای ایران، خواهان توجه به رفتار خویشتندارانه نیمکت نشینان و هواداران پرسپولیس در بازی با سپاهان شد.

درفشی پور: بی تجربگی کردم/شرمنده مربیانم شدم

 کاراته کای وزن -60 کیلوی کشورمان گفت: این شکست را بگذارید به حساب بی تجربگی‌ام این چهارمین میدان بین المللی من بود که تجربه می کردم به همین دلیل شاید نتوانستم پایان خوبی را رقم بزنم.

برای بازی برگشت باید حسابی تلاش کنید
پابلوز ابولتا مدافع تیم منچستر سیتی معتقد است رونی باید در بازی برگشت حسابی باید تلاش کند تا بتواند جبران دیدارقبلی را کند.

نائب رئیس هندبال بانوان: تاریخ آغاز لیگ برتر هندبال بانوان به 19 مهر موکول شد

 میترا نوری گفت: تاریخ شروع لیگ برتر هندبال بانوان از 5 مهر به 19 مهر موکول شد.

گرد و خاك 700 دلاري مدير عامل استقلال/ آبي‌پوشان برنامه بازگشت را چيدند
 بازيكنان تيم استقلال با 700 دلار پاداشي كه از مدير عامل خود به خاطر صعود دريافت‌ كرده‌اند به مصاف اف‌ سي سئول خواهند رفت.

کامرانی: مدیران عامل تحمل باخت داشته باشند

مهدی کامرانی به عنوان نماینده بازیکنان بسکتبال در جلسه سوپرلیگ از مدیران عامل باشگاهها خواست که تحمل باخت و بازیهای زیاد را داشته باشند.

مشحون: اگر پتروشیمی نمی آید، دست علی به همراهشان!
 رئیس فدراسیون بسکتبال با عصبانیت از نامه مسئولان جدید پتروشیمی بندرامام گفت: متاسفم که با چنین لحنی نامه می دهند. اگر قصد شرکت ندارند، دست علی به همراهشان.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار