مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی در نشست هم اندیشی با مدیران صدا و سیما که به منظور هماهنگی برگزاری جشن عاطفه ها برگزار شد گفت: جشن عاطفه ها پنج شنبه یازدهم مهر ماه در سراسر استان در یکهزار و 54 پایگاه ثابت و سیار با همکاری کمیته امداد، صدا و سیما و آموزش و پرورش برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک، ولیئی افزود: سال گذشته در جشن عاطفه ها بیش از 598 میلیون تومان توسط مردم نوعدوست استان برای خرید پوشاک، کتب درسی، لوازم التحریر و سایر وسایل مورد نیاز برای تحصیل 5 هزار دانش آموز و 2 هزار دانشجو جمع آوری شد.

وی با عتوجه به هفته عاطفه ها که از ششم تا 12 مهر ماه با شعار "مهر حماسی" نامگذاری شده است از مردم خواست تا هدایای خود را حتما از جنس نو و کادو شده و به همراه یک پیام اخلاقی برای دانش آموزان تهیه نمایند.

مدیر کل صدا و سیمای استان نیز در این نشست ضمن تعامل بسیار خوب کمیته امداد و شبکه آفتاب گفت: صدا و سیمای استان با تمام ظرفیت آمادگی همکاری با کمیته امداد استان را دارد.

قربانی جم افزود: در روز پنج شنبه یازدهم مهر ماه صدا و سیمایی استان با حضور در یکی از میادین اصلی شهر به صورت زنده شور و حضور بی نظیر مردم را به تصویر خواهد کشید.

برچسب ها: پایگاه ، جشن ، عاطفه ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.