مدیر کل آموزش و پرورش استان در جلسه شورای آموزش و پرورش استان به بررسی عملکرد دولت دهم در حوزه آموزش و پرورش پرداخت و گفت: از مهمترین خدمات دولت دهم در بخش آموزش و پرورش در استان مرکزی نوسازی 530 پروژه مدرسه بوده است که می توان گفت به ازای هر 6 ساعت یک باب مدرسه نوسازی و تحویل داده شده است و این یک رکورد محسوب می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک، کریم زاده افزود: در دولت دهم آمار قبول شدگان در دانشگاه ها 5/16 درصد نسبت به دولت های قبل افزایش داشته است و رتبه ای زیر هزار از 17 نفر به 57 نفر افزایش داشته است.

وی گفت: در بحث قبولی دانش آموزان سوم متوسطه در رشته ریاضی از 89 درصد به 91 درصد در رشته علوم تجربی از 83 درصد به 3/89 درصد و در رشته انسانی از 69 به 79 درصد ارتقاء پیدا کرده است.

کریم زاده افزود: مدارس نمونه از 14 واحد به 28 واحد، مدارس تیزهوشان از 14 واحد به 15 واحد و مدارس شاهد از 21 واحد به 32 واحد در این دولت افزایش داشته است که در مجموع افایش مدارس غیر دولتی از 7 درصد به 5/8 درصد یعنی از 174 به 294 مرکز ارتقاء پیدا کرده است.

وی گفت: اضافه شدن رشته های صنایع سنگ، تعمیرات موبایل و تعمیرات آسانسور از کارهای دیگر دولت دهم در امر آموزش و پرورش استان مرکزی بوده است./ز

برچسب ها: پروژه ، نوسازی ، مدارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.