علي انصاريان پيشکسوت تعصبي سرخابي ها گفت: استقلالي ها اگر باهوش عمل کنند مي توانند از اف سي سئول نتيجه بگيرند، خوب نيست اينقدر راحت تهمت بزنيم.

علي انصاريان در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: ابتدا خدمت استقلالي ها تبريک عرض مي کنم، به اعتقاد بنده مهم اين بود که استقلال اين مسير را رفته و خيلي حائز اهميت بود که بتواند بازي را در تايلند ببرد که اين اتفاق افتاد. 

وي در خصوص پيش بيني بازي استقلال با اف سي سئول کره جنوبي اظهار داشت: بازي راحتي نيست اما با نبود خسرو و اتفاقاتي که افتاد اميدوارم بازي خوبي را انجام دهند اگر باهوش عمل کنند مي توانند نتيجه ي خوبي در کره بدست بياورند اما بايد اين حقيقت را بپذيريم که تيم هاي کره اي و ژاپني از ما برترند و خيلي سريع تر کار مي کنند. 

در تيم بوريرام 6 يا 7 تا از بازيکنانشان براي اسپانيا بودند که خيلي نمي توان در مورد سرعت آنها اظهار نظر داشت اما ژاپني ها 90 درصد بازيکنانشان بازيکنان خودشان هستند. اما انشاء الله استقلال در اين شرايط سخت و دشوار با يک مساوي يا گل بتواند نتيجه ي خوبي بگيرد و با همراهي هوادارانش در تهران بتوانند اف سي سئول را شکست دهند. 

وي در خصوص اتفاقات اخيري که در مورد داوري تيم هاي پرسپوليس و سپاهان افتاد تصريح کرد: داوري ها به نفع پرسپوليس هم شده و هميشه ضرر نکرده اما بعضي ها خيلي نادرست در حال کوبيدن قهرماني هستند. جدا از رفاقت من با قهرماني بايد بگويم من جزء معدود دوستان قهرماني هستم و قهرماني به هواداران پرسپولسي يک عذرخواهي بدهکار است. 

قهرماني شعاع ديدش کم بود وقتي ما سه تا داور براي يک بازي مي گذاريم آنها مي توانند به داور وسط کمک کنند به اعتقاد بنده کمک داور مي توانست حاشيه را کم کند. کمک داور مي توانست فشار را از روي قهرماني بردارد. 

من متأسفم براي کساني که اينقدر راحت مي گويند پول رد و بدل شده و قهرماني ديوانه است و اين حرف هاي بي ربطي که مطرح کرده اند! به نظر من محروميت زياد هم اشتباه است و وظيفه ي کميته ي داوران است طبق اشتباهي که فرد داشته تصميم بگيرد و يکدفعه داور را به کلي محروم نکنيم و اشتباهات بزرگي را مرتکب نشويم. 

به هرحال وظيفه ي کميته ي داوران است تصميم بگيرد، من با قهرماني در مورد بازي و آن صحنه ي حساس صحبت کرديم و محسن به من گفت: فقط ضربه ي پاي حسيني را ديده و قبل از آن چيزي نديده بنابراين نبايد خيلي هم روي داور فشار بياوريم. همه بايد جرأت داشته باشيم بعد از اشتباه عذرخواهي کنيم.

قهرماني داوري کمي براي ما نکرده، يک گروه دارند به شدت قهرماني را زير سوال مي برند که قهرماني پول گرفته، ديوانه است، آرتيست است و من به ياد خود آقاي اصفهانيان در بازي تيم ما(پرسپوليس) و فجر افتادم که يک پنالتي به نفع ما نگرفت اما هيچ اتفاقي نيافتاد و کسي چيزي نگفت، چرا قبلا يادمان نبود که پول در داوري رد و بدل شده است؟! 

به نظر من اشتباه داوري جزئي از داوري فوتبال است، در بازي آرژانتين و انگليس ديويد بکهام به اشتباه از بازي اخراج شد و بازي به نفع آرژانتين به پايان رسيد اما کسي چيزي نگفت. 

من معتقدم قهرماني نبايد محروم شود و اگر محروم شود فقط بايد فوتبالي محروم شود و به اعتقاد من نبايد بيشتر از 4 جلسه محروم شود بازهم مي گويم قهرماني داور فوق العاده باهوشي است و زحمات زيادي براي داوري ما کشيده است. /آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار