مسابقات تنیس مسترز 8 نفر برتر جایزه بزرگ تور تنیس آپت با برگزاری 4 دیدار آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: رقابت های تنیس مسترز 8 نفر برتر رقابت های جایزه بزرگ تور تنیس آپت با برگزاری 4 دیدار پیگری شد و در پایان انوشا شاهقلی، اشکان دبیری، محسن حسین زاده و فرشاد طلاور موفق شدند در مقابل حریفان خود به برتری برسند.

این رقابت ها به صورت دوره ای برگزار می شود که در نخستین دیدار انوشا شاهقلی با نتیجه ( 2-6 و 1-6 ) توانست از سد اشکان ادیبی عبور کند و معین محمدی با نتیجه ( 4-6 و 1-6 ) از معین محمدی شکست خورد، در گروه 2 بازی ها محسن حسن زاده با نتیجه ( 4-6 و 4-6 ) اشکان شکوفی را از پیش رو برداشت و در آخرین دیدار این مرحله فرشاد طلاور با نتیجه ( 2-6 (5 ) ، 6-7 و 3-6 ) کیارش سوری را مغلوب خود کرد.

به این ترتیب در روز دوم مسابقات کیارش سوری به مصاف محسن حسین زاده می رود، اشکان شکوفی با فرشاد طلاور روبرو می شود، معین محمدی و اشکان ادیبی با یکدیگر به رقابت می پردازند و انوشا شاهقلی و اشکان دبیری نیز برگزار کننده دیدار پایانی خواهند بود.

یاد آور می شود:این رقابت ها به ۵ روز پیگیری می شود که مدیریت و سرداوری بازی ها به ترتیب بر عهده امیر صدری و علی‌ کاتبی خواهد بود و هدف از برگزاری این رقابت ها کمک به بیماران سرطانی است./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار