رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی می گوید:رییس جمهوری سفیر جمهوری اسلامی در مجامع بین المللی است و سخنان و نظرات وی برای جهانیان شنیدنی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد؛ عبدالرضا عزیزی درباره اهمیت سفر رییس جمهوری به سازمان ملل متحد گفت: سخنان رییس جمهوری نه تنها گزنده و التهاب آور نخواهد بود بلکه از روی صلح و در عین نرمش قهرمانانه مطرح خواهد شد .

وی افزود: سخنان رییس جمهوری برگرفته از عزت، حکمت و حفظ منافع نظام مقدس اسلامی و در جهت منویات مقام معظم رهبری خواهد بود.

نماینده مردم شیروان در مجلس نهم درباره اشتیاق روسای کشورها برای گفت وگو و مذاکره با رییس جمهوری کشورمان اظهارداشت: جمهوری اسلامی ایران همواره پیام صلح ودوستی را برای دیگر کشورها داشته و اعلام کرده که سر جنگ با هیچ کشوری ندارد.

عزیزی گفت:جمهوری اسلامی ایران همواره قوانین بین المللی را رعایت کرده است و از دیگر کشورها نیز خواسته تا در مسیر و چارچوب قوانین و معادلات بین المللی حرکت نمایند.

وی با اشاره به حضور پر شور مردم در انتخابات ریاست جمهوری و خلق حماسه سیاسی، افزود: صداقت در رفتار باعث شده تا چنین تقاضاهایی برای ملاقات با رییس جمهوری ارائه شود و این است که کشورها مواضع رییس جمهوری را پسندیده اند.

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به جایگاه جمهوری اسلامی ایران در منطقه و بین الملل،گفت: کشور همواره طی ۳۴ سال گذشته جایگاه بالایی داشته ولی شرایط گفت وگو در حال حاضر متفاوت از دیگر زمان ها استز/ .

برچسب ها: کشور ، پیام ، جمهوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.