فرمانده سپاه پاسداران ناحیه دماوند گفت: رمز موفقیت و تداوم انقلاب اسلامی ایمان، معنویت و رهبری امام خمینی (ره) است.

سرهنگ داوود طایفه خانی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: گرچه امروز امام راحل(ره) در میان ما نیست اما مردم هوشیارانه از ارزشهای اسلامی و انقلابی خود دفاع می کنند.

وی ادامه داد: مردم هرگاه در مورد باورها و اعتقادات خود احساس خطر کنند با هوشیاری و اتصال به چشمه ولایت، توطئه دشمنان را خنثی می کنند و جز ناامیدی برای دشمنان ثمری باقی نمی گذارند.

طایفه خانی افزود: دفاع مقدس و ایثارگری های فرزندان غیور ایران اسلامی حماسه ای جاوید در تاریخ جهان است؛ هفته دفاع مقدس هیچگاه از یاد و خاطره جهانیان زدوده نمی شود.

فرمانده سپاه پاسداران ناحیه دماوند با بیان اینکه دفاع مقدس برای همیشه باقی خواهد بود و پایانی ندارد، افزود: رشادتها، حماسه ها و ایستادگی رزمندگان در عرصه هشت سال دفاع مقدس در تاریخ ایران اسلامی به جای مانده و افتخارات آنها با وجود توطئه ها و تلاشهای دشمنان با قدرت باقی مانده است.

وی تقارن هفته دفاع مقدس با ایام بازگشایی مدارس و دانشگاه ها را فرصت مناسبی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و گفت: در این هفته اجرای مراسم اجتماعی و فرهنگی باهدف انتقال فرهنگ ناب ایثار به نسل آینده از مهمترین رویکردهای سپاه است./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.