با شروع سال تحصیلی جدید طرح استقبال از مهر از امروز آغاز و تا یک هفته با استقرار 100 آمبولانس درصد نقطه شهر به منظور ارائه خدمات درمانی و امدادی ادامه خواهد داشت.

عباسی،مدیر روابط عمومی اورژانس تهران در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران  گفت: مرکز اورژانس تهران با آغاز سال تحصیلی جدید به منظور پوشش امدادی طرح استقبال از مهر را از امروز اول مهر آغاز کرده که تا یک هفته ادامه خواهد داشت.

وی گفت: این طرح شامل استقرار 100 آمبولانس در صد نقطه از تهران است تا  خدمات درمانی و امدادی را به مردم به خصوص دانش آموزان و دانشجویان ارائه دهند.

 وی با بیان اینکه روزانه 8 تا 16 هزار تماس با اورژانس تهران گرفته می شود، افزود: از این  تعداد 4 هزار تماس مفید  هستند که شامل مشاوره درمانی دارویی و اعزام آمبولانس به طور  میانگین به تعداد 1500 مورد است .

عباسی تاکید کرد: آمار حوادث و تصادفات در تهران بالاست و رتبه اول ماموریت های اورژانس  تهران را به خود اختصاص می دهند بنابراین باید خانواده ها به کودکان خود در خصوص علائم و راهنمایی و رانندگی آموزش بدهند که این موضوع در کودکان زیر 12 سال بسیار مشهودتر است چرا که گروه سنی نمی توانند فاصله خودشان را با وسایل نقلیه و سرعت آنها  را به خوبی ارزیابی کنند./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار