برخی گروهها و شخصیتهای فلسطینی امروز با برگزاری کنفرانس خبری آغاز فعالیتهای مربوط به مخالفت با مذاکرات جدید سازش بین تشکیلات خودگردان فلسطینی در کرانه باختری و رژیم صهیونیستی را اعلام کردند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازخبرگزاری شین‌هوا ؛ " بسام صالحی" دبیر کل حزب خلق فلسطین یکشنبه در کنفرانس خبری با اعلام آغاز فعالیتهای مخالفت با مذاکرات با شکل کنونی آن اعلام کرد تهیه طوماری با امضای فلسطینیان در مخالفت با مذاکرات یکی از برنامه‌های این فعالیتها خواهد بود.

"صالحی" گفت اگر اسرائیل به اصولی که رهبران فلسطینی برای مذاکرات مشخص کرده‌اند پایبند نباشد با این مذاکرات مخالف است.

"صالحی" تصریح کرد این اصول نیز عبارتند از توقف شهرکسازی ، آزادی اسرای فلسطینی در بند زندانهای اسرائیل و پایبندی تل آویو به مرزهای 1967میلادی و قطعنامه های بین المللی .

"مصطفی برغوثی" دبیر کل ابتکار ملی فلسطین نیز گفت در فعالیت‌های جدید ، امضا جمع آوری و تظاهرات و همایشهای مردمی برگزار خواهد شد تا مذاکرات متوقف و مقاومت مردمی تشدید شود همچنین برای تقویت دعوت به تحریم اسرائیل در سطح بین المللی تلاش خواهد شد.

"برغوثی" گفت مذاکرات به شکل کنونی آن پوششی برای گسترش شهرکسازی و یهودی سازی و مصادره زمینهای فلسطینیان به ویژه در قدس و دره اردن است.

جبهه خلق برای آزادی فلسطین ، جبهه دمکراتیک برای آزادی فلسطین ، جبهه خلق ، ابتکار ملی و اتحاد دموکراتیک و همچنین شماری از شخصیتهای مستقل فلسطینی در فعالیتهای مخالفت با مذاکرات شرکت دارند.

"عمر عساف" نماینده شخصیتهای مستقل در این کنفرانس خبری گفت هدف از این فعالیتها فشارهای مردمی برای توقف مذاکرات با اسرائیل و مخالفت با فشارهای خارجی برای ادامه این مذاکرات است.
برچسب ها: سازش ، فلسطین ، رژیم ، بین الملل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار