انیمیشن "شیرهای آلواتان "به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس از شبکه پویا پخش می شود.

به گزاش باشگاه خبرنگاران، شیرهای آلواتان عنوان انیمیشنی از تولیدات مركز پویانمایی صبا است كه به كارگردانی بهروز سلطانی فر با تكنیك سه بعدی كامپیوتری و با زمان ۲۰ دقیقه تولید و هم اکنون در کنداکتور پخش شبکه پویا قرار گرفته است.

این انیمیشن با مضمون جنگی به روایت داستانی از رزمندگان می پردازد و سعی دارد تا هر چه بیشتر مخاطب كودك و نوجوان را كه آشنایی كمتری با فضای جبهه و جنگ دارد با این حال و هوا آشنا سازد.

علی اصغر رنجبران شخصیت اصلی داستان رزمنده بسیجی است كه در جریان یك عملیات شناسایی در كوهستان ها منطقه آلواتان براثر جراحت ناشی از گلوله دشمن به سختی مجروح می شود. در ادامه علی با غار در این منطقه مواجه می شود و برای در امان بودن از سرما و حمله ناگهانی دشمن به داخل این غار پناه برده و در آنجا با بچه شیر كوهی برخورد می كند و پس از كش و قوس های فراوان رابطه عاطفی بین علی و بچه شیر پدید می آید كه باعث انس گرفتن این دو می شود و در ادامه با آمدن مادر شیر و اتفاق هایی كه برای او پدید می آید علی در پی كمك به این دو شیر تلاش فراوان می كند و بچه شیر هم با لیسیدن زخم علی باعث التیام و جلوگیری از عفونت آن می شود.

 نویسنده فیلمنامه این انیمیشن محمد ابراهیم سلطانی فر و مجری طرح بهروز سلطانی فر است.
انیمیشن "شیرهای آلواتان "روز 31شهریور ماه ساعت   21:30از شبکه پویا پخش می شود./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار