مهمترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز يكشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: ضرورت برنامه ريزي فرهنگي براي حل معضل موادمخدر ، "نرمش قهرمانانه" بايد با واژگان خردمندي،‌ اقتدار و پايبندي به اصل تعبير شود ، ملت ايران در برابر تجاوز دشمن مسامحه نخواهند كرد/ نيروهاي مسلح ايران حافظ ثبات منطقه و.... است

مهمترین عناوین خبری گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

ملت ايران در برابر تجاوز دشمن مسامحه نخواهند كرد/ نيروهاي مسلح ايران حافظ ثبات منطقه

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/6/31/1557683_762.jpg

رئيس جمهور در مراسم رژه نيروهاي مسلح گفت: نيروهاي مسلح اين سرزمين اهل جنگ، تجاوز و حمله به سرزمين ديگران نيستند، اما در برابر تجاوز دشمن مسامحه نكرده و از ملت، كشور، انقلاب و نظامشان با جان و دل دفاع خواهند كرد.

نرمش قهرمانانه روشي براي شناساندن حقوق ملت ایران به دنیا با زبان دیپلماسی

 نماينده مجلس شوراي اسلامي گفت: امروز نرمش قهرمانانه روشی برای احقاق حق و شناساندن حقوق ملت ایران به دنیا با زبان دیپلماسی است.

افخم: تروریست‎ها به دنبال انتقام از دولت و ملت عراق هستند

 سخنگوی دستگاه دیپلماسی گفت: بدون ترديد تروريست‌ها و حاميان آن‌ها با اينگونه اقدامات غير‌انساني و وحشيانه به دنبال انتقام از دولت و ملت عراق و تخريب روند مردم‌سالاري و همبستگي ملي اين كشور هستند.

لزوم اقدامات اعتمادآفرین مقامات بحرینی برای تحقق مطالبات مشروع مردم

 سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان ضمن محکوم کردن هرگونه اقدام خشونت‌آمیز، تشدید فضای امنیتی، بازداشت و حبس فعالان سیاسی در بحرین را باعث پیچیده‌تر شدن اوضاع دانست و نسبت به تحقق مطالبات مشروع مردم این کشور ابراز امیدواری کرد.

"نرمش قهرمانانه" بايد با واژگان خردمندي،‌ اقتدار و پايبندي به اصل تعبير شود

بسيج دانشگاه شهيد بهشتي در آستانه اجلاس جهاني سازمان ملل در نامه سرگشاده‌اي خطاب به رئيس جمهور آورده است: در عرصه دیپلماتیک «نرمش قهرمانانه»، با واژگانی همچون خردمندی، اقتدار و پایبندی به اصول تعبیر می شود و نبایست در فهم این واژه از کلماتی چون ترس، تهدید و اصول زدایی بهره گرفت.

ضرورت برنامه ريزي فرهنگي براي حل معضل موادمخدر

در جلسه کمیته قضایی و انتظامی استان یزد با درخواست مرخصی و انتقال به بند کارگری 78 نفر از زندانیان مواد مخدر استان یزد موافقت شد.

پنجاه ودومين نشست خبري سخنگوي قوه قضائيه برگزار مي‌شود

 سخنگوي دستگاه قضا فردا در پنجاه و دومين نشست خبري به سوالات خبرنگاران رسانه‌هاي مختلف پاسخ مي‌دهد.

ویژه‌برنامه‌های وزارت دفاع به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس
 معاون تبلیغات و روابط عمومی وزارت دفاع با برشمردن مهم‌ترین برنامه‌های وزارت دفاع به مناسبت هفته دفاع مقدس گفت: ملت غیور ایران اسلامی در طول جنگ تحمیلی با سلاح ایمان و اعتقاد راسخ خود در مقابل مستکبران تا دندان مسلح ایستادگی کردند.

مقابله به مثل ايران در جنگ نفتكش‌ها به روايت محسن رضايي
 فرمانده كل سپاه در دوران دفاع مقدس درباه جنگ نفتكش‌ها گفت: اين جنگ ظالمانه‌ترين جنگ عليه ملت ايران بود.

حوادث جاده‌ای مطابق "قاعده تسبیب" در قانون مجازات اسلامی قابل پیگیری است
 یک حقوقدان با اشاره به ضرورت علت‌یابی حواٍدث جاده‌ای گفت: در قانون مجازات اسلامی مطابق قاعده تسبیب دولت در حوادثی از این دست به نوعی مسئول است و با توجه به بحث مسئولیت در قانون مجازات اسلامی این مهم قابل پیگیری است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار