استاندار کرمانشاه گفت: هفته دفاع مقدس از ارزشمندترین مقاطع تاریخ انقلاب اسلامی است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

حجت اله دمياد گفت: پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي ايران در سال ۵۷ خاري در چشم دشمنان نظام ايجاد كرد لذا استكبار جهاني، رژيم بعثي عراق را به حمله عليه كشورمان ترغيب كرد.
وي اضافه كرد: دشمنان جنگي
۸ ساله را به كشورمان تحميل كردند ولي پاسخ دليرمردان ايران اسلامي آنچنان قاطعانه و دليرانه بود كه نه تنها استكبار جهاني به اهداف شوم خود دست نيافت بلكه پيروزي از آن رزمندگان اسلام شد.
دمياد، گراميداشت هفته دفاع مقدس را يادآور حماسه آفريني رزمندگان ايران اسلامي عنوان كرد و گفت: بدون شك درخت تنومند انقلاب اسلامي با همه فراز و نشيب هايي كه از سوي دشمنان خود داشته، با پيروي از فرامين الهام بخش ولايت فقيه و ايستادگي و مجاهدت ايثارگري هاي جوانان اين مرز و بوم قادر شده است كه كيان اسلامي از گزند دشمنان مصون مانده و درهاي علم و دانش و پيشرفت همه جانبه براي انقلاب اسلامي گشوده شود.
استاندار كرمانشاه اظهار كرد: مسوولين وظيفه دارند كه ضمن حفظ و صيانت از دستاوردهاي دفاع مقدس، نسل نوجوان و جوان جامعه را با شهامت و شجاعت مثال زدني رزمندگان اسلام در
۸ سال دفاع مقدس آشنا كنند زيرا رشد، بالندگي، شكوفايي و پيشرفت امروز جامعه ايران مرهون ايثارگري هاي جواناني است كه با تمام قوا و جديت در مقابل دشمنان اسلام ايستادگي و مقاومت كردند.
وي در پايان گفت: اميد واريم ايران اسلامي همچنان قله هاي علم و پيشرفت را يكي پس از ديگري فتح كند و با تبعيت از فرمايشات و منويان مقام عظماي ولايت و همت و تلاش بيش از پيش مسئولين كشور، مقتدر در صحنه داخلي و بين الملل بدرخشد./س

برچسب ها: کرمانشاه ، دفاع ، مقاطع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.