مدير كل حمل و نقل و پايانه هاي سيستان و بلوچستان گفت: سفرهاي تابستاني امسال در مقايسه با مدت مشابه در سال گذشته 3.2 درصد در استان رشد داشت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان، علیرضا مجرد اظهار داشت: با شروع دور دوم سفرهاي تابستاني تا ۱۵ شهريور ماه بيش از۶۰۰ هزار مسافر طي ۵۹ هزار سفر از طريق ناوگان مسافربري جاده اي در محورهاي استان عبور كرده اند.

مجرد بيان كرد: با توجه به تردد و ترافيك سنگين در محورهاي ارتباطي در آخرین روزهای پایانی تعطیلات، رانندگان تمی بایست توجه ويژه اي به نكات ايمني و رعايت قوانين و مقررات راهنمايي و رانندگي داشته و از سالم بودن وسائط نقليه خود قبل از حركت اطمينان كامل حاصل كنند.

وي با بيان اينكه مركز مديريت راه هاي سيستان وبلوچستان همه روزه آخرين اخبار و اطلاعات مربوط به راه هاي ارتباطي استان را از طريق رسانه ها اعلام مي كند، از مسافران خواست قبل از حركت از طريق سامانه گوياي ۱۴۱ آخرين وضعيت راه ها را مورد بررسي قرار دهند.

مديركل حمل و نقل و پايانه هاي سيستان وبلوچستان گفت: ناوگان حمل و نقل عمومي برون شهري سيستان و بلوچستان يكي از جديدترين و جوانترين ناوگان حمل و نقل در كشور است و با توجه به فرارسيدن روزهاي پاياني تعطيلات با افزايش تقاضاي سفر روبرو است./س

برچسب ها: رشد ، سفرهای ، تابستانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.