معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري منطقه 3 از فعاليت ها و اقدامات در حال انجام براي كاهش ترافيك و تسهيل تردد شهروندان خبر داد.

طيباني در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران با اعلام اين خبر افزود: با هماهنگي هاي صورت گرفته با آموزش و پرورش منطقه پيش بيني لازم براي مشخص شدن سرويس مدارس انجام شده كه در كاهش ترافيك بسيار موثر خواهد بود.  
 
وي در ادامه تصريح كرد: جلسات متعددي با تمامي مسئولان از جمله شهرداران نواحي، نمايندگان ادارت آب و فاضلاب و برق، رئيس پليس راهنمايي و رانندگي منطقه برگزار و هماهنگي هايي براي اول مهر انجام شده است.  
 
وي در ادامه با اشاره به عوامل مهم در ايجاد ترافيك افزود: يكي از مهمترين مواردي كه در ايجاد ترافيك هاي شهري اثر فراواني دارد وجود خواري هاي متعلق به ادارات آب و فاضلاب و برق است به همين منظور از مسئولان درخواست به ترميم حفاري هاي شهر و آسفالت تا قبل ازبازگشايي مدارس شد.  
 
طيباني در ادامه اظهار داشت: علائم ناقص ترافيكي و چراغ هاي راهنمايي معيوب و سطح منطقه شناسايي و در حال تعويض هستند و خطوط عابر پياده در نواحي 6 گانه در نزديك مدارس نيز ترميم خواهد شد.  
 
وي با اشاره به فعاليت نواحي شش گانه منطقه براي استقبال از مهر افزود: مرمت و شستشو و پاكسازي تمام ايستگاههاي اتوبوس و تجهيزات ترافيكي نواحي از فعاليت هاي نواحي است.  
 
وي اظهار داشت: براي جلوگيري از هرگونه نارضايتي با مديران اتوبوسراني و تاكسي راني طي جلساتي مقرر شد تا در زمينه رفع مشكلات احتمالي ناشي از اين مسئله چاره انديشي براي كاهش ازدحام مسافران در پايانه ها و سطح منطقه نباشيم.  
 
وي اذعان داشت: از 15 شهريور تا 15 مهر اقدامات به اطراف مدارس مراكز آموزشي معطوف شده است و نظافت و رفع ظاهري در منطقه و نصب بنرهاي آموزشي در زمينه رفت و آمد دانش آموزان از جمله فعاليت هاي در حال انجام است.  
 
وي خاطر نشان كرد: تشكيل پليس مدرسه براي تامين ايمني دانش آموزان و نصب و پاكسازي علائم ترافيكي و خط كشي هاي معابر و بهسازي پايانه هاي ونك، حقاني و قلهك از نكات مهم و قابل توجه است.
برچسب ها: حمل ، نقل ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.