مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری از افتتاح 14 گلزار شهید در این استان همزمان با گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس خبر داد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، علی امیری امروز در شهرکرد اظهار کرد: هفته پر افتخار دفاع مقدس یادآور سال‌های نبرد است و یاد دلاوری‌های سنگرسازان جبهه بار دیگر در خاطر مردم مرور خواهد شد.

وی از برگزاری رژه جانبازان در شهرکرد خبر داد و گفت: فردا صبح جانبازان 70 درصد مقابل ساختمان استانداری رژه خواهند رفت و بار دیگر عزت و اقتدار نظام را به رخ جهانیان خواهند کشاند.

امیری از افتتاح 14 گلزار شهید در این استان خبر داد و اذعان داشت: عملیات ساماندهی برخی از گلزار شهدا در شهرستان‌های شهرکرد، لردگان و فارسان به پایان رسیده و در هفته دفاع مقدس افتتاح خواهند شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری ادامه داد : گلزارهای مطهر شهدای کلواری، میلاس اصلی، ابواسحاق و موزه فرهنگی گلزار شهدای لردگان، گلزار خراجی و قلعه سلیم در شهرستان شهرکرد و گلزارهای شهدای زرآباد، دهنو اولیا، شیخ علیخان، پردنجان، نعل اشکنان، قلعه علی حسین، میههont> 1، میهه2 در شهرستان فارسان در هفته دفاع مقدس افتتاح می‌شود.

این مسئول به برگزاری همایش پیام آوران ایثار در شهرکرد اشاره کرد و یاد آور شد: این همایش بزرگ فردا عصر در شهرکرد با حضور مسئولان استانی برگزار خواهد شد و همزمان از 2 اثر هنری ارزشمند پرده برداری می‌شود./ج1

برچسب ها: شهید ، مقدس ، همایش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.