مدیر اداره امور شهری شهرداری منطقه 19 از بهسازی جداول معابر اصلی این منطقه خبر داد.

بناء در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، گفت: همزمان با فرا رسیدن ماه مهر، بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید جداول معابر اصلی و معابر منتهی به مدارس منطقه 19 بهسازی خواهد شد.  
 
وی با بیان توضیحات بیشتر  افزود: در راستای اجرای طرح استقبال از مهر قلم بهسازی معابر اصلی و معابر واقع در محدوده ی مدارس منطقه 19 در دستور کار اداره امور شهری شهرداری منطقه 19 قرار گرفت.  
 
بناء با اشاره به نحوه ی اجرای این طرح گفت: در اجرای این طرح کلیه اکیپ های اجرایی امور شهری شهرداری منطقه 19 به منظور ارتقای سلامت شهروندان به ویژه دانش آموزان افزایش چشم اندازها وجلوه های بصری شهری و سلامت محیط زیست به صورت مستمر، روزانه و روتین در آماده باش کامل اند.  
 
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: بهسازی، رنگ آمیزی و شستشوی جداول واقع در سطح محدوده و مسیر های  منتهی به مدارس با همکاری اکیپ های اجرایی نواحی 5 گانه منطقه 19 به منظور حفظ نظافت و پاکیزگی محیط شهری و رفع آلودگی های زیست محیطی از اقدامات اجرایی این طرح است.  
 
بناء در پایان با اشاره به اقدامات دیگر این طرح افزود: شتشوی جداول واقع در سطح محدوده و مسیر های منتهی به مدارس ناحیه 4 شهرداری منطقه 19به طول 6 هزار و 200 متر از اقدامات دیگر اداره اموری شهری شهرداری منطقه 19 در این طرح است./ف 
 

برچسب ها: طرح ، استقبال ، مهر ، قلم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.