رئيس انجمن فوتبالدستي تقدير فدراسيون جهاني فوتبالدستي از ميزباني و سطح فني ورزشكاران فوتبال دستي ايراني را مديون تلاش هاي بي وقفه مسئولان انجمن دانست.

حامد شريف زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: انجمن فوتبالدستي از سال ها گذشته در خصوص رشد و پيشرفت سطح فني ورزشكاران اين رشته فعاليت هاي بسياري انجام داده است ضمن اينكه برنامه هاي مدون و منظمي نيز جهت محقق رشد و گسترش اين رشته از سوي مسئولان انجمن طراحي شده بود، خوشبختانه اين مسئله پس از سال ها محقق شد و ورزشكاران فوتبالدستي با سطح فني مناسبي كه در رقابت هاي انتخابي تيم ملي ارائه دادند نظر مثبت رئيس فدراسيون جهاني را جلب كردند.

رئيس انجمن فوتبالدستي ادامه داد: فقيد لوناس، رئيس فدراسيون پس از حضور در ايران از نوع مهمان نوازي ايراني ها و همچنين سطح بازي و رقابت هاي ورزشكاران ايراني متعجب و حيرت زده شد از اين رو در اولين اقدامش در فدراسيون جهاني تصاويري از رقابت فوتبال دستي بازان ايراني را در سايت اين فدراسيون قرار داد و از مهمان نوازي ايراني نيز تشكر و قدرداني كرد.

شريف زاده، افزود: واكنش لوناس به عملكرد ورزشكاران ايراني و قرار دادن خبري در سايت جهاني حكايت از مثبت بودن فعاليت هاي مسئولان انجمن فوتبال دستي طي سال هاي گذشته دارد و اميدواريم در آينده نزديك ايران به يكي از قطب هاي پرقدرت در خاورميانه تبديل شود./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار