هنرمند موسیقی کشورمان گفت: شبکه های برون مرزی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران مانند شبکه جهانی جام جم ساز های ایرانی را در قالب پخش موسیقی ها ی سنتی به خوبی نشان می دهدو رسانه ملی حامی جدی موسیقی سنتی است.

محمد رضا فراهانی در گفنگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد وضعیت موسیقی در رسانه ملی گفت: چند سال است که مشغول زدن ساز نی در برنامه های مختلف رسانه ملی هستم هدف ما از این کار معرفی ساز های ایرانی به دنیاست ما در مناسبت های مختلف از طریق شبکه جهانی جام جم این کار را انجام می دهیم.

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد :نی یکی از ساز های با اصالت ما است ما فعالیت هنری خود را در این راستا طوری انجام می دهیم که مخاطب با آلات موسیقی اصیل ایرانی آشنا شوندو قدمی هم در معرفی بین المللی آلات موسیقی ایران به مخاطبان خارجی برمی داریم.

هنرمند موسیقی کشورمان با اشاره به وظیفه رسانه ملی در معرفی موسیقی سنتی اضافه کرد:شبکه های برون مرزی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران مانند شبکه جهانی جام جم ساز های ایرانی را در قالب پخش موسیقی ها ی سنتی به خوبی نشان می دهدو با این حرکت قشر جوان با موسیقی سنتی ایرانی برجامانده از فرهنگ و تمدن اصیل ایرانی و اسلامی آشنا خواهند شد.

فراهانی در خاتمه اظهارداشت: برای برقراری این ارتباط خوب بین هنر های اصیل ایرانی با قشر جوان رسانه ملی وظیفه ای خطیربرعهده داردو می توان از این طریق فرهنگسازی خوبی هم انجام داد./س


برچسب ها: رسانه ملی ، موسیقی ، سنتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.