دبیر شورای اطلاع رسانی دانشگاه پیام نور:

اول مهرماه آغاز زمان ثبت نام پذیرفته شدگان مقطع دکتری

ثبت نام پذیرفته شدگان مقطع دکتری سال ۹۲ دانشگاه پیام نور را از اول مهر لغایت ۵ مهرماه اغار می شود.

مهندس محمودی دبیر شورای اطلاع رسانی دانشگاه پیام نور در گفت و گو با  خبرنگار علمي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت:ثبت نام کلیه پذیرفته شدگان این دوره برای نیمسال پائیز۹۳-۹۲ و بصورت غیر حضوری انجام  می شود. پذیرفته شدگان  باید با مراجعه به سایت   ttp://reg.pnu.ac.ir از نحوه نام نویسی آگاهی یابند.

وی افزود: پذیرفته شدگان پس از ورود به سایت در مهلت اعلام شده و با مطالعه صفحه ورودی  می توانند با استفاده از شناسه کاربری  و گذر واژه(در صفحه اول سایت فوق الذکر در زمان ثبت نام  اعلام می گردد ) وارد سیستم جامع خدمات آموزشی شوند.
وی با بیان اینکه پس ازپایان ثبت نام اولیه شماره دانشجویی به پذیرفته شدگان اعلام و امکان انتخاب واحد برای ایشان فراهم می شود، لازم است تا دانشجو جهت انتخاب واحد در مهلت مقرر اقدام نماید خاطر نشان کرد: دانشجو پس از ثبت نام اولیه و بارگذاری مدارک مورد نیاز، جهت تشکیل پرونده  در زمان   تعیین شده به محل قبولی خود مراجعه و نسبت به تشکیل پرونده و دریافت کارت دانشجویی خود اقدام نماید. بدین منظور لازم است کاربران ارشد رایانه مراکز، نسبت به تعریف تاریخ مراجعه حضوری، ساعت مراجعه و مکان مراجعه با درج آدرس، طبقه و شماره تلفن درسامانه خدمات آموزشی اقدام نمایند. (تاریخ مراجعه حضوری ۱۳/۷/۹۲ لغایت ۳۰/۷/۹۲ می باشد. )
وی یاد اور شد: با توجه به اینکه فایل عکس پذیرفته شدگان درسیستم جامع خدمات آموزشی فعال می باشد لازم است چهره پذیرفته شده با عکس موجود درسیستم و مدارک شناسایی تطبیق داده شود و در صورت مغایرت ضمن جلوگیری از ثبت نام، مراتب بصورت محرمانه به اداره کل خدمات آموزشی اعلام گردد.

 وی گفت:طبق ماده ۴۳ از بخش سوم آئین نامه آموزشی پذیرفته شدگانی که درس های گذرانده در دوره های دکتری(رسمی) دارند ومتقاضی تطبیق واحد هستند تا پایان نیمسال پائیز ۹۳-۹۲ فرصت دارند درخواست خود را به همراه ریزنمرات تائید شده به آموزش مرکز ارائه کنند و  طبق ماده ۱۲ از بخش سوم آئین نامه آموزشی، پذیرفته شدگانی که درس های جبرانی (اعلام شده توسط گروه آموزشی)
مربوط را در دوره کارشناسی ارشد نگذرانده اند موظف به انتخاب دروس جبرانی در نیمسال پائیز ۹۳-۹۲ می باشند.
 همچنین کارت شرکت در آزمون و فرم اطلاعات قبولین بصورت فایل pdf  متعاقباٌ ارسال خواهد شد. 
برچسب ها: دکتری ، دانشگاه ، آموزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار