سر پرست تیم سپاهان گفت: آب رساندن به بازیکنان پرسپولیس وظیفه ما نبود که بعد از یکسال پاسخگوی مسمومیت شان باشیم. پرسپولیسی ها اگر می خواهند آب از تهران بیاورند.

سر پرست تیم سپاهان در مصاحبه با خبرنگار باشگاه خبرنگاران در مورد تیم سپاهان و بازی روز پنجشنبه گفت: با توجه به شرایط موقعیت دو تیم در لیگ برتر بازی خیلی حساس را در پیش خواهیم داشت، تیم سپاهان کاملاً به امتیاز این بازی احتیاج دارد برای اینکه بتواند موقعیت خودش را در لیگ بهتر کند و بتواند طرفدارها و هواداران این تیم را هم راضی کند، مسلماً بازی خیلی سختی را در پیش داریم اما با توجه به این  که بازی در خانه خودمان برگزار می شود و با آمادگی بیشتری هم که در خانه ی خود داریم بازی رو به نفع خودمان پیش بینی می کنیم.

البته باید به این نکته هم توجه کرد که تیم ما بیشتر بازیهایش را که در خانه داشتیم  به نفع خودمان تمام کردیم. فرامرزی در مورد تیم سپاهان و تحولات اخیرش و رفتن رحیمی و استعفای ایشان گفت: سپاهان باشگاهی حرفه ای است و در یک تیم حرفه ای تحولات اجتناب ناپذیراست اما این تحولات در روند تیم ما تاثیر گذار نخواهد بود چون هم مربی و هم بازیکنان این تیم همگی با تجربه هستن و تغییرات مدیریتی نمی تواند ضربه ای به تیم بزند.

 رحیمی هم برای تیم سپاهان زحمت زیاد کشیدند و من اطمینان دارم که رحیمی هم با این که از تیم جدا شدند به فکر این تیم هستند و برای ما آرزوی موفقیت دارند.

فرامرزی در مورد استعفای مشکوک رحیمی گفت: هیچ چیز مشکوکی در استعفای رحیمی وجود ندارد و در مورد استعفای  ایشان صحبتی ندارم و به نظرم دامن زدن به حاشیه ها هم کاری اشتباه است.

فرامرزی در مورد روند پیشرفت تیمش افزود: اگر روند بازی های تیم سپاهان را دنبال کنید می بینید این تیم از اول فصل تا به حال پیشرفت خوبی داشته است و در بازی های اخیرش هم خوب بازی کرده ما در بازی های قبلی بد نبودیم و پیشرفت روبه رشد داشتیم و بچه های ما در همه ی پست ها خوب بازی کردند ولی اعتقاد دارم که این تیم هنوز به ظرفیت نهائی خود نرسیده و از نتیجه و بازخوردی که می خواهیم داشته باشیم فاصله ی زیادی داریم اما با تلاش بچه ها و مربی خوب این تیم در راه طی کردن پیشرفت و فتح قله های پیشرفت هستیم.

فرامرزی در مورد اتفاق آب معدنی های مسموم سال گذشته به موجب مسمومیت چند بازیکن پرسپولیس شد گفت: من تصمیم نداشتم که در هیچ جا از این اتفاق صحبتی کنم اما یادآوری شما موجب شد که یک سری مسائل را بگویم. آب رساندن به بازیکنان پرسپولیس وظیفه ی ما نبود و هیچ گاه هم تیم میزبان وظیفه ای در قبال مسمومیت بازیکنان تیم حریفش ندارد. من نباید توضیح بدهم که چه بر سر آب معدنی های آنها آمده ، خودشان می دانند چه می خواهند بکنند. آب از تهران بیاورند از اصفهان بخرند به ما ربطی ندارد.

وی در پایان افزود: نمی شود بازی به این حسابی را پیش بینی کرد هر دو تیم انگیزه های خود را برای پیروزی دارند و هر دو تیم هم تا به امروز خود را خوب نشان داده اند، هر دو تیم هم بازیکنان خوب و با تجربه ای دارند و نتیجه این که بازی روز جمعه را نمی شود پیش بینی کرد./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار