معاون اطلاع رساني دبيرخانه مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: سند چشم انداز يک جوشش دروني است و بايد به يک پارادايم در کشورمان تبديل شود.

به گزارش خبرنگار سياسي باشگاه خبرنگاران؛ شهرام گيل آبادي معاون اطلاع رساني دبيرخانه مجمع تشخيص مصلحت نظام در دومين نشست تخصصي رسانه و چشم انداز و سياست هاي کلي اصل 44 که ظهر امروز در مرکز رشد بين المللي قشم برگزار شد درباره نقش رسانه و تبليغات در سند چشم انداز گفت: هر سندي که در يک کشور مطرح مي‌شود داراي مشخصه‌هايي مخصوص به خود است، لذا بايد تمامي مفاهيم اين سند به طور کامل مشخص شود.
 
وي افزود: ما درصدد هستيم با رسيدن به سند چشم‌انداز 1404 در جهان اسلام الهام بخش باشيم لذا بايد براين اساس برنامه خود را مشخص کرده و در اين مسير حرکت کنيم.
 
گيل آبادي تصريح کرد: تحقق سند چشم انداز 1404 نيازمند فعاليت است و ما بايد اين سند را با زمان حال مطابقت داده و براي رسيدن آن يک نظم معيني را شکل دهيم.
 
معاون اطلاع رساني دبيرخانه مجمع تشخيص مصلحت نظام با اشاره به اينکه تحقق سند چشم انداز 1404 نياز به زمان ندارد اظهار داشت: ما بايد در راستاي درک زيرساخت‌ها و چشم انداز وارد عمل شده و اطلاعات لازم را در اين زمينه به دست بياوريم.
 
وي افزود: مقام معظم رهبري درسال 1382 ، 1306 واژه و درسال 1383، 1626 واژه را درباره سند چشم‌انداز توسعه 1404 مطرح کردند و تا امروز نيز حدود 9 هزار کليد واژه از سوي مقام معظم  هبري درباره سند چشم انداز توسعه مطرح شده است.
 
معاونت اطلاع رساني دبيرخانه مجمع تشخيص مصلحت نظام با اشاره به تاکيدات مقام معظم رهبري در سند چشم انداز توسعه و اينکه اين سند جزء دارايي ملت ايران است تصريح کرد: ما بايد با به روز کردن خودمان در اين مسير گام برداريم تا به اهداف سند چشم انداز دست پيدا کنيم زيرا چشم انداز نيازمند يک جوشش دروني است و بايد به يک پارادايم تبديل شود.
 
گيل آبادي تصريح کرد: متاسفانه مولفه‌هايي که امروز در کشور ما مطرح است تنها متناسب با اقتضائات حال بوده و آينده در آن نقشي ندارد لذا انتظار مي‌رود التزام و برنامه ريزي مثمر ثمري در اين زمينه صورت بگيرد.
 
معاونت اطلاع رساني دبيرخانه مجمع تشخيص مصلحت نظام با اشاره به برنامه 30 ساله کشور چين در راستاي رسيدن به يک توانمندي مشخص خاطرنشان کرد: بدون شک در شان مردم نظام جمهوري اسلامي ايران است که زندگي بهتري داشته باشند و اميد اين است که اين موضوع با تحقق سند چشم انداز توسعه محقق شود.

انتهاي پيام/

برچسب ها: معاونت ، سند ، چشم انداز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار