مدیر روابط عمومی دارالقران خانه کارگر از تمدید طرح مفتاح تا پایان 31 شهریورماه خبر داد.

محمدصادق محسنی کبیر در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: ثبت نام در طرح ملی مفتاح جدید ترین روش غیرحضوری آموزش مفاهیم قران کریم از اواسط شهریورماه آغاز شده است به دلیل حجم بالای تقاضا پیرو مصوبه ستاد طرح ملی مفتاح تا پایان وقت اداری روز یکشنبه 31 شهریور ماه تمدید شد.

وی در ادامه با اشاره به ثبت نام 2 هزار نفر در این طرح تصریح کرد: جدید ترین روش اموزش غیرحضوری مفاهیم قرآن کریم در مدت 15 الی 18 ماه طی 5 الی 6 ترم آموزشی بر اساس سطوح علمی افراد برگزار می شود.

وی در خصوص روند آموزشی افزود: متقاضیان ثبت نام در این طرح پس از دریافت برنامه آموزشی و بسته کمک آموزشی به صورت منظم هفته ای دو یا یک مرتبه آموزش اساتید پشتیبان خود قرار می گیرند و طی فرآیند آموزشی با لغات قران و ترجمه آن، قواعد عربی و ترجمه آیات و عبارات بر اساس کتاب های مفاهیم استاد وکیل اشنا می شوند.

محسنی کبیر با بیان این که این افراد پس از گذراندن این دوره آموزشی به مفاهیم قرآن کریم مسلط می شوند بیان داشت: بسته های کمک  آموزشی ارائه شده در این طح شامل بسته های هدی( راهنمای مفاهیم قرآن و کلیدهای فهم بهتر قرآن) مفاهیم استاد وکیل ، سعی( تمرین مفاهیم قران) و لوح فشرده استاد پرهیزگار است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: علاقمندان به شرکت در دوره های آموزشی مفاهیم قران کریم می توانند به شماره تلفن 66978001- 021تماس و یا به سایت www.ehoda.com مراجعه نمایند.

برچسب ها: محسنی ، دارالقرآن ، مفتاح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار