رئیس هیئت جودو تهران گفت: جودو اکنون بیش از هر چیز دیگری به همدلی و آرامش نیاز دارد و نباید آن را در صحنه های بین المللی خراب کنیم.

داود بلوطی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ، اظهار داشت : در خصوص اتفاقی کهن در آخرین شب مسابقات هیئت تهران افتاد باید بگویم که هیئت بلافاصله و در کمتر از 24 ساعت مبادرت به تشکیل جلسه کمیته انضباطی کرد. بعد رأیی را صادر کردیم و به فدراسیون فرستادیم آنها نیز بعد زا تأیید رأی صادر شده آن را به وزارت ورزش و جوانان فرستادند.

وی تأکید کرد: موضوع شکایت حسن روشنایی به اتحادیه جودو آسیا را ما از طریق مطبوعات و مصاحبه های این داور بین المللی کشورمان متوجه شدیم و گرنه ابلاغ رسمی به دست ما نرسید.

بلوطی اذعان داشت: اکنون باید با کمک یکدیگر و دلسوزان به فکر آرامش در  جودو باشیم و کاری کنیم تا این رشته ورزشی پیشرفت کند نه اینکه با برخی اقدامات آبروی کشور عزیزمان در صحنه های بین المللی را ببریم.

رئیس هیئت جودو تهران در پاسخ به این سؤال که طبق اظهارات روشنایی چرا با وجود حکم یکسال محرومیت امیر رضا قمی، وی فعالیتهای خود را بعد از 33 روز در سالن افراسیابی پیگیری کرده است بیان کرد: اظهارات روشنایی در این مورد صحیح است اما سالن افراسیابی زیر نظر هیئت تهران نیست و ما قمی را از فعالیتهای جودو در داخل هیئت محروم کرده بودیم./آق

برچسب ها: جودو ، شکایت ، فعالیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار