در زمينه برپايي مسابقه تلويزيوني صدا با هدف معرفي و شناساندن استعدادهاي جوان در حوزه موسيقي بايد بگويم به هر روي اين هم قدمي است مثبت در راه موسيقي و صدا.

باشگاه خبرنگاران؛‌در زمينه برپايي مسابقه تلويزيوني صدا با هدف معرفي و شناساندن استعدادهاي جوان در حوزه موسيقي بايد بگويم به هر روي اين هم قدمي است مثبت در راه موسيقي و صدا.

 مي تواند يک روش خوب در مسير پيشرفت بيشتر در اين حوزه باشد. البته روش هاي مختلفي براي اين هدف وجود دارد ولي نمي توان گفت هر روش به تنهايي کافي و تاثيرگذار است. هرکدام از اين راه ها به يک سمت مي رود و مي تواند به مقصد خوبي هم برسد.

 البته اگر دست اندرکاران مربوط، در اين زمينه درست، علمي و کارشناسي شده عمل کنند و مسير به درستي هدايت شود قطعا مي تواند در شکوفايي و استعداديابي جوانان در رشته موسيقي تاثيرگذار باشد. در رابطه با اين موضوع که گفته شده چنين برنامه هايي پيش از اين در رسانه هاي ديگر رواج داشته و ساخت اين برنامه مي تواند به نوعي کپي برداري از رسانه هاي ديگر باشد، بايد بگويم من چنين نظري ندارم. فکر مي کنم در دنياي رسانه ها معمول است که گاهي يک سوژه همه گير شود و همه به آن بپردازند؛ بنابراين نمي توان گفت اين ايده مختص رسانه اي ديگر بوده و ما نبايد از آن استفاده مي کرديم.

 اين طرح پيش تر از اين هم در رسانه ما مورد استقبال برنامه سازها در رشته ها و حوزه هاي مختلف بوده است. اگر ما اين برنامه را بومي سازي و بر اساس فرهنگ ملي خودمان عمل کنيم قطعا مي تواند منحصربه فرد باشد.

نويسنده: فرزاد حسني
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار