مهم‌ترين عناوين خبري احوزه احزاب در هفته‌اي كه گذشت را در گزارش زير مي‌خوانيد.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، مهم‌ترين عناوين خبري حوزه احزاب در هفته‌اي كه گذشت را در گزارش زير مي‌خوانيد.


ترقي: احزاب تندرو منشور خانه احزاب را زير پا گذاشتند/ از منشور رقابت‌هاي سياسي استقبال مي‌کنيم





عضو حزب مؤتلفه اسلامي با بيان اينکه برخی احزاب تندرو چون مشارکت و مجاهدین خلق، اجازه نهايي شدن منشور خانه احزاب را ندادند، گفت: اگر قرار باشد چنین منشوری تهیه شود اکثر احزاب از آن استقبال می‌کنند.


حداد عادل: قصّه انتصاب عباس جدیدی سوال‌برانگیزتر از رأي راستگو

عضو جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: مهمتر از قصّه رأی ندادن راستگو به هاشمی، انتصاب عباس جدیدی به سمت معاون شورای شهر از سوی مسجد‌جامعی بود که بسیار سوال‌‌برانگیزتر بود.


محتشمي: ارائه منشور اصلاح‌طلبان به رئيس‌جمهور/ از چالش ميان اصولگرا و اصلاح‌طلب استقبال مي‌کنيم

سخنگوي جبهه اصلاح‌طلبان با بيان اينکه منشور اصلاح‌طلبان را با هفت بند در اختيار رئيس‌جمهور قرار داديم، گفت: بگذاريد باب جديدي از انتقادات ميان ما و اصولگرايان ايجاد شود تا همديگر را نقد كرده و به چالش بكشيم.


حبيبي: تخليه اردوگاه اشرف گام مهمي براي مبارزه با تروريسم بود/ ضرورت مجازات منافقين توسط دادگاه‌هاي صالح


دبير كل حزب موتلفه اسلامي گفت: اصلاح‌طلبان نشان دادند كه بر خلاف ادعاهايشان حتي تحمل رأي مستقل يك عضو خودشان كه عضو شوراي شهر نيز هست را ندارند و از توهين به يك فرد صاحب رأي و اخراج وي از تشكيلاتشان ولو به خاطر افكار عمومي خودداري نمي‌كنند.


آیت‌الله مجتهدشبستری: استقلال کشور به دست امام(ره) محقق شد


امام جمعه تبریز گفت: استقلال کشور به دست امام راحل که فارغ التحصیل حوزه های علمیه تشیع بود، محقق شد که تحولی در دنیا به وجود آورد؛ به طوری که اسلام را بار دیگر متولد کرد.





آيت‌الله هاشمي:‌ دفاع مقدس قطعه‌اي مشعشع در تاريخ ايران است/ فرزندان شاهد يادگاران درختان تنومندند


رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام فرزندان شاهد را يادگاران درختان تنومندي خواند و گفت: همه آثار مربوط به شهدا و جانبازان سرمايه‌اي ارزشمند براي امروز و فرداي ايران است و كسي حق ندارد اين سرمايه را انحصاري نمايد.


چمران: بگذارید در شورای شهر دعوا نشود


عضو شورای شهر تهران در پاسخ به سوالی مبنی بر انتصاب عباس جدیدی به عنوان معاون نظارت شورای شهر گفت: بگذارید در شورای شهر دعوا نشود.

سجادي: لزوم بررسي واقعيت‌هاي اصولگرايي بدون خيال‌پردازي

سخنگوي جبهه پيروان خط امام و رهبری با بيان اينکه وحدت و تعامل اصولگرایان کلیدواژه‌ای برای جبهه پیروان محسوب می‌شود، گفت: بايد واقعیت‌های جناح اصولگرایی را بدون هیچ‌گونه خیال‌پردازی، خوش‌بینی و یا بدبینی افراطی صریحاً بررسی کرد.

مصباحي‌مقدم سخنگوي جامعه روحانيت مبارز شد

حجت‌الاسلام "غلامرضا مصباحي‌مقدم" سخنگوي جامعه روحانيت مبارز شد.

رضايي: هنوز چيزي در خصوص رياست مركز مطالعات استراتژيك قطعي نشده است


دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: اميدواريم بعد از كنترل سلاح‌هاي شيميايي سوريه، حمله‌اي به اين كشور صورت نگيرد و بهتر است كه آمريكا به صورت همزمان سلاح‌هاي شيميايي، ميكروبي و هسته‌اي رژيم صهيونيستي را با همكاري سازمان ملل و كشورهاي جهاني تحت كنترل و نظارت بين‌المللي دربياورد.




صيرفي: استخاره سعيدي‌کيا براي شهردار شدن/ وي در حال مذاكره با شوراي شهر مشهد است


مشاور جوانان"محمد سعيدي‌كيا" گفت: محمد سعيدي‌كيا وزير مسكن و شهرسازي اسبق امروز به منظور نهايي شدن وضعيت خود به منظور تصدي پست شهرداري مشهد به بارگاه امام رضا(ع) مي‌رود تا با استخاره در حرم وضعيت خود را مشخص كند و شايد وي در مشهد ماندگار شود.

حجت‌الاسلام اکرمي: بهره كاري در كشور بسيار پايين است/ همگي بايد آستينها را بالا بزنيم

گردهمایی اصناف و بازاریان در مسجد امام خمینی(ره) بازار تهران با حضور حجت الاسلام والمسلمين سيد رضا اكرمي رئيس شوراي فرهنگي نهاد رياست جمهوري و مشاور عالي وزير كشور در امور روحانيت برگزار شد.

شریعتمداری: اظهار بی‌اطلاعی شریعتمداری از انتصابش به عنوان رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع

شریعتمداری از احتمال انتصاب خود به عنوان رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار بی‌اطلاعی کرد.


ایرانی: آغاز بازسازي وضعيت تشکيلاتي از سوي خاتمي جهت ورود به انتخابات آتي

دبیرکل جبهه اعتدال‌گرایان گفت: در حال حاضر مجموعه خاتمی در حال بازسازی وضعیت تشکیلاتی خود است و البته مابقی جریانات هم براي ورود به انتخابات بدین‌گونه به منظور کسب کرسي‌هاي مجلس دهم در حال عمل کردن هستند.

احمدی: شوراي هماهنگي را هزينه موضوع غير مهمي همچون عملکرد راستگو نمي‌کنيم

رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاح‌طلبان در واکنش به اخراج راستگو از سوي شوراي اصلاحات گفت: شورای هماهنگی جبهه اصلاحات وارد این موضوع نمی‌شود چراکه با توجه به بي اهميت بودن اين امر شورای هماهنگی را هزینه این گونه قضایا نمي‌کنیم.



الهه راستگو: از سوی یک عضو شورای شهر و همراهانش تهدید شدم

الهه راستگو طی نامه‌ای به مسئولان امنیتی استان تهران اعلام کرد: به دلیل تهدیدات برخی افراد خواستار حمایت دستگاههای امنیتی از خود و خانواده‌ام هستم.

قاضي‌زاده: لغو برگزاري همايش جبهه پايداري در شهريور ماه


سخنگوي جبهه پايداري از لغو برگزاري همايش سراسري جبهه متبوعش در شهريور ماه سال جاري خبر داد.

محتشمي: منشور "رقابت‌هاي سياسي" برادرانه است/ لزوم تمكين جناح‌ها از اصول و قواعد منشور


سخنگوي جبهه اصلاح‌طلبان با بيان اينكه از منشور رقابت‌هاي سياسي با عنوان منشور برادرانه نيز ياد مي‌شود، شاخص‌ها و قواعد آن را تشريح کرد.

عرب‌پور: دلایل به اجماع نرسیدن اصولگرایان/ اصولگرايان به فکر نهادينه کردن اين جريان نيستند

عضو جامعه اسلامی مهندسین، با تشریح دلایل بروز برخی مشکلات در جریان اصولگرایی گفت: اکنون فرصت خوبی پیش‌ آمده که این جریان را دوباره از نو تدوین کنیم.

همایش بزرگ "جوانان اصولگرا" بهمن ماه سال جاری برگزار می‌شود

عضو جامعه اسلامی مهندسین از برگزاری همایش بزرگ جوانان اصولگرا خبر داد.

افروغ: "نرمش قهرمانانه" در ديپلماسي چيزي جز اعلام موضع از روي حكمت، عزت و مصلحت نيست


كارشناس مسائل فرهنگي ـ سياسي گفت: نرمش قهرمانانه به معناي عقب‌نشيني از مواضع نبايد تفسير شود و نبايد به معناي موضع عجز و ضعف تفسير شود؛ ما كماكان بر سر مواضع خود ايستاده‌ايم و در مصافي با جهان سلطه در غالب تركيبي از استكبار و صهيونيست مواجه هستيم كه بايد بتوانيم با پيش بردن چنين پيامي از رهبري به طور عميق به اهداف مورد نظر خود دست پيدا كنيم.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار