ریيس سازمان ثبت اسناد و املاك كشور گفت: امروز تقاضاها برای ثبت اسناد به صورت حضوری نیست، بلکه به صورت الکترونیک انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگارانِ کرمان ، دکتر احمد تويسركاني در آيين توديع و معارفه مديركل ثبت اسناد و املاك استان كرمان افزود: هم اكنون ۱۰ سامانه خدمات الكترونيكي در بخش هاي مختلف اين سازمان فعال است که خدمات گسترده اي را به مردم ارائه مي دهند.

وي خاطرنشان کرد: راه اندازي اين سامانه ها مراجعه حضوري ميليون ها نفر را به دفاتر ثبت اسناد كاهش داده و انجام فعاليت هاي مردم را آسان تر كرده است.

معاون رییس قوه قضائیه با اشاره به اينكه سازمان ثبت اسناد و املاك كشور با داشتن سابقه تلاش ۱۰۰ ساله ، نقشه راه و فرماندهي منسجمي نداشت و بر اساس فعاليت هاي سنتي اداره مي شد، تصريح كرد: با اين حال این سازمان مجموعه اي از حدود ۵۰۰ اداره پراكنده با حدود ۱۴ هزار دفترخانه در سطح كشور خدمات ارزنده اي را ارايه مي كردند.

دکتر تويسركاني یادآور شد: سازمان ثبت اسناد و املاك كشور در گذشته داراي سيستمي قديمي، سنتي و با بروكراسي پيچيده بود كه اكنون با راه اندازي سامانه هاي نوین ثبت، با استقبال مردم روبه رو شده است./س

برچسب ها: ثبت ، اسناد ، املاک ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.