معاون امداد و درمان سازمان بسیج جامعه پزشکی خبر داد: از برنامه های اجرایی بسیج جامعه پزشکی در هفته دفاع مقدس راه اندازی 70 بیمارستان ثابت و صحرایی در مناطق محروم استان ها است.

دکتر روح الله قائد ایمنی معاون امداد و درمان سازمان بسیج جامعه پزشکی در گفتگو با خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران بر برنامه های سازمان در هفته دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: از برنامه های امداد و درمان سازمان بسیج جامعه پزشکی در هفته دفاع مقدس ارائه خدمات رایگان پزشکان بسیجی در مطب های خود اعزام تیم های تک تخصصی به مناطق محروم و برپای بیمارستان ثابت و صحرایی در این راستا است.
 
معاون امداد و درمان سازمان بسیج جامعه پزشکی از برپایی 70 بیمارستان های ثابت و صحرایی در مناطق محروم استان ها خبر داد و گفت: بحث راه اندازی بیمارستان های ثابت را در استان های کرمانشاه، چهارمحال بختیاری، خراسان شمالی و خراسان رضوی داریم همچنین بیمارستان های صحرایی ما در استان های آذربایجان شرقی، فارس، هرمزگان در دستور کار است.
 
قائد امینی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم اجرایی شدن 70 بیمارستان تک تخصصی و اعزام 6400 تیم پزشکی و درمانی به مناطق محروم تا پایان هفته دفاع مقدس محقق شود./ع2
برچسب ها: بیمارستان ، صحرایی ، مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.