علی مرادخانی، معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شب گذشته -25 شهریور ماه- به تماشای نمایش "کابوس های خنده دار برای شب و چند تایی هم برای روز" کاری از رضا حداد نشست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل تماشاخانه ایرانشهر، رضا حداد در دیدار با مرادخانی با اشاره به برخی از مشکلات اهالی تئاتر گفت: کمبود منابع مالی و سالن های نمایش استاندارد از مسائل موجود حوزه نمایش کشور است. 

مرادخانی تصریح کرد: معضل اصلی تمام گروه های نمایشی سالن است و من به دنبال این هستم تا رسیدن به نقطه مطلوب، در این زمینه از سازمانها و شهرداری کمک بگیرم. سازمان فرهنگی هنری شهرداری 300 سالن دارد که حداقل از 40 سالن آن برای اجرا و تولید تئاتر می توان استفاده کرد.

وی ضمن تاکید بر راه اندازی مراکزی در محله ها و مناطق مختلف  برای اجرای تئاترهای متنوع، اذعان کرد: با هماهنگی سازمان های مختلف می توانیم مراکز تئاتری کوچک را راه اندازی کنیم که وقتی این فضاها افزایش پیدا کند طبیعتاً بخشی از مشکلات رفع خواهد شد.

معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: تهیه و ارائه بروشورها برای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به عموم از اجرای آثار مختلف نیز از جمله مواردی است که در این راستا  اجرایی خواهد شد.

حداد در این گپ و گفت دوستانه اظهار کرد: در صورت برقراری تعامل با شهرداری اتفاقات خوبی را در آینده شاهد خواهیم بود. در اختیار قرار گرفتن سوله ها یا مکان هایی که بتواند برای رشد و رونق هر چه بیشتر تئاتر به کار گرفته شود رویداد مهم و موثری است.

هنگامه قاضیانی، ساره بیات، محمد ابراهیم جعفری، جواد افشین نژاد، امیرحسین حریری، وحید لک، اسماعیل عالی زاد، منوچهر اکبرلو، کیوان کثیریان، جلال تجنگی، الناز شاکر دوست، رضا  کوچک زاده مسئولان و هنرمندانی هستند که از اجرای شب گدشته این نمایش دیدن کردند./ي2
برچسب ها: نمایش ، کابوس ، خنده دار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار