مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز سه شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: عسگراولادي از شخصيت‌هاي برجسته و ممتاز است، امضاء یادداشت تفاهم همکاری‌های دفاعی بین ایران و عمان ، الهه راستگو: از سوی یک عضو شورای شهر و همراهانش تهدید شدم و...است

مهمترین عناوین خبری گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

رهبر معظم انقلاب:
لزومی ندارد سپاه در عرصه سیاسی پاسداری كند اما باید عرصه سیاست را بشناسد + صوت

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/6/26/1542983_609.jpg

رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (سه شنبه) در دیدار فرماندهان، پیشکسوتان و پرسنل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کارنامه درخشان سپاه را نشان دهنده عمق هویت، شخصیت و تجربیات موفق یک ملت خواندند و در تبیین مفهوم پاسداری عمومی از انقلاب اسلامی تأکید کردند: پیام اصلی و جذاب انقلاب اسلامی خودداری از ظلم و مظلوم واقع نشدن است و همه مسائل از جمله رفتارها و گفتارهای سلطه گران باید در چارچوب چالش اساسی نظام سلطه با این پیام، تحلیل و تفسیر شود.

پهپادهای سپاه روز دوشنبه 4 ساعت از ناو‌های آمریكایی تصویربرداری كردند
 فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران گفت: روز گذشته (دوشنبه) حدود سه الی چهار ساعت ناوهای آمریکایی را تحت کنترل تصویری پهپادهای خود قرار دادیم.

اقدامات القاعده در منطقه هيچ شباهتي با منطق اسلام ندارد/هشدار درباره تهاجم نظامي به سوريه

رييس‌جمهور كشورمان با بيان اينكه قدرت هاي سلطه‌گر مدام در صدد ايجاد اختلاف بين شيعه و سني هستند، گفت: اقدامات القاعده در منطقه تحت عنوان اسلام ، متاسفانه هيچ شباهتي با منطق اسلام و زندگي پيامبر اسلام (ص) ندارد.

ورود حزب مردم‌سالاري به انتخابات آتي از بهمن ماه/ احتمال ائتلاف ميان اصلاح‌طلبان و اعتدالگرايان
 عضو شورای مرکزی حزب مردم‌سالاري از ورود حزب متبوعش به انتخابات آتي در کنگره سراسری اين حزب در بهمن ماه خبر داد و گفت: ائتلاف ميان اصلاح‌طلبان و اعتدالگرايان براي ورود به انتخابات مجلس دهم با توجه به تجربه انتخابات رياست‌جمهوري امري محتمل است.

عکس یادگاری مجری گفتگوی ویژه خبری با سرداران سپاه پاسداران


https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/6/26/1542383_174.jpg

 فرماندهان نیروهای زمینی، هوافضا و دریایی سپاه، شب گذشته با حضور در برنامه گفتگوی ویژه خبری به تشریح توانمندی این نیروها پرداختند.

پهپادهای سپاه روز دوشنبه 4 ساعت از ناو‌های آمریكایی تصویربرداری كردند

 فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران گفت: روز گذشته (دوشنبه) حدود سه الی چهار ساعت ناوهای آمریکایی را تحت کنترل تصویری پهپادهای خود قرار دادیم.

عسگراولادي از شخصيت‌هاي برجسته و ممتاز است

 حجت‌الاسلام پورمحمدي گفت: عسگراولادی از شخصیت‌های برجسته، ممتاز و استوار در راه اصول انقلاب است و تعبیر من نسبت به وی این است که آقای عسگراولادی مردی برای تمام اصول هستند.

امضاء یادداشت تفاهم همکاری‌های دفاعی بین ایران و عمان

سند یادداشت تفاهم همکاری‌های دفاعی میان ایران و عمان توسط سردار حسین دهقان وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران و بدر بن سعود بن حارب البوسعیدی وزیر مسئول در امور دفاعی کشور عمان امضاء شد.

سوغاتی بیشکک از ملاقات "دکتر روحانی" و "پوتین"/ خبرهاي بي‌واسطه از سفر به "نيويورک"
رئیس دستگاه دیپلماسی اولین وزیری است که تمام افکار عمومی فعال در فضای مجازی را در جریان فعالیت‌های دیپلماتیکی‌ خود قرار می‌دهد.

الهه راستگو: از سوی یک عضو شورای شهر و همراهانش تهدید شدم

 الهه راستگو طی نامه‌ای به مسئولان امنیتی استان تهران اعلام کرد: به دلیل تهدیدات برخی افراد خواستار حمایت دستگاههای امنیتی از خود و خانواده‌ام هستم.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار