مرشدان استان چهارمحال و بختیاری در رقابتهای مهارتی قهرمانی کشور شرکت می به گزارش کنند.

تیم منتخب  استان چهارمحال و بختیاری جهت شرکت درمسابقات مرشدی قهرمانی کشوری عازم سبزوار شد.
رئیس هیئت کشتی پهلوانی و ورزش باستانی استان چهارمحال و بختیاری با اعلام این خبر گفت: تیم اعزامی از  این استان با ترکیب سیاوش نظری زاده، حسین نظری زاده و امید طهماسبیان در این رقابتها  به سرپرستی اسماعیل نظری شرکت می کند .
کیومرث هادی پور افزود: رقابت های مهارت های مرشدی کشور  با حضور شرکت کنندگانی از سراسر کشور در تمامی رده های سنی از روز 27 شهریور ماه در  سالن شهید مشکانی سبزوار به مدت دو روز پیگیری خواهد شد و تیم سه نفره استان چهارمحال و بختیاری در سه  رده سنی نونهال، نوجوان و جوان در این مسابقات شرکت می کند .
وی گفت: احمد  رضا ریاحی یکی از باستانی کاران استان چهارمحال و بختیاری نیز به عنوان ورزشکار برای اجرای مهارت  مرشدان این استان تیم را همراهی می کند .
هادی پور اظهار داشت: استان چهارمحال و بختیاری یکی از استانهای شاخص هم در زمینه  تربیت مرشد و هم در پرورش ورزشکاران مدال آور در سطح مسابقات جهانی و آسیایی  است .
رئیس هیئت کشتی پهلوانی و ورزش باستانی استان چهارمحال و بختیاری گفت: در حال حاضر قریب به 30 نفر مرشد در استان چهارمحال و بختیاری بصورت فعال با هیئت های  شهرستانها و بخشها همکاری می کنند و به منظور تربیت نسل جدید از مرشدان، هیئت این استان  در نظر دارد با اجرای برنامه استعداد یابی نسبت به شناسایی خردسالان و نونهالان  مستعد در زمینه مرشدی اقدام کند/س.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.