عضو تیم ملی کاراته بزرگسالان ایران در بخش کاتا، گفت: می خواهم با کسب موفقیت در مسابقات پیش رو، توان کاتای ایران را ثابت کنم و در بازیهای کشورهای اسلامی فقط به مدال فکر می کنم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، فرید حقیقی که برای کسب مدال در اندونزی حریفان سرسختی پیش رور دارد، اظهار داشت: پیش از اینکه راهی لیگ جهانی شویم گمان می کردم این مسابقات با توجه به فاصله اندک با قهرمانی آسیا،مفید نباشد اما زمانیکه حریفان سطح بالا را در ترکیه دیدم از حضورم در این رقابت خوشحال شدم.  
 
وی افزود: برداشت خوبی از سطح آمادگی ام داشتم و با چند حریفم که در بازیهای کشورهای اسلامی حضور دارند هم در استانبول مصاف دادم.  
 
حقیقی که مدت هاست با مشکلی آسیب دیدگی دست و پنجه نرم می کند در خصوص شرایط خود یادآور شد: این آسیب دیدگی در پیکارهای جایزه بزرگ بسیج به سراغم آمد و هنوز به طور کامل برطرف نشده اما مشکلی برای رقابت در اندونزی ندارم.  
 
وی تاکید کرد: برای برطرف شدن این مصدومیت باید چند ماه استراحت می کردم اما به دلیل در پیش بودن بازیهای کشورهای اسلامی پس از دو ماه تمریناتم را آغاز کردم و مجبور شدم نحوه تمرین را تغییر داده و بیشتر به وزنه زدن بپردازم.  
این کاتارو اظهار داشت:متاسفانه امسال از لحاظ تمرینی برایم خوب نبود و به طور کامل تمرینات مفیدی نداشتم ولی در لیگ جهانی نتیجه مناسبی کسب کردم و باید این روند را ادامه دهم.  
 
وی در مورد مسابقات قهرمانی آسیا که آذرماه در امارات برگزار می شود گفت:می خواهم در بازیهای کشورهای اسلامی و سپس قهرمانی آسیا مدال آور باشم تا ثابت کنم کاتای ایران باید در بازی های آسیایی اینچئون هم سهمیه داشته باشد، چراکه در این سالها همواره برای تیم ملی مدال آور بوده ام.  
 
حقیقی با اشاره به حریفان مطرح خود در بازیهای کشورهای اسلامی گفت:روی سکو رفتن در این رویداد برایم بسیار دشوار است.  
 
وی برای سکونشینی در این رویداد باید با نمایندگان ترکیه(قهرمان امیدهای جهان)، مصر(قهرمانان جوانان جهان که در دیدار نهایی فرید حقیقی را 3 بر 2 شکست داد)، مالزی(قهرمان سال 2011 و 2012 آسیا و کویت (دارنده مدال جوانان جهان) پیکار کند.
برچسب ها: کاتارو ، حقیقی ، مدال ، حریفان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار