خانواده دانشگاه شهید بهشتی دانش آموختگان را جزئی از خانواده خود می داند.

به گزارش خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران؛ تهرانچی، رئیس دانشگاه شهید بهشتی در بیست و چهارمین چشن دانش آموختگان دانشگاه شهید بهشتی ضمن تبریک به بیش از چهار هزار دانش آموخته دانشگاه گفت: هیئت رئیسه دانشگاه و روسای دانشگاه ها و معاونین و دانش آموختگان زحمات را کشیده اند.

تهرانچی به عنوان فارغ التحصیل دوره کارشناسی دانشگاه شهید بهشتی گفت: جشن دانش آموختگی نماد شکرگزاری دانشجویان و دانش آموختگان است و دانش آموختگی قدم اول برای شکرگزاری است.

وی گفت: دانشگاه ها علاوه بر افزودن دانش تخصصی به افزایش دانش اجتماعی و دانش مهارتی کمک به سزایی می کند تا این دانشگاه نقش خود را در این زمینه به خوبی ایفا نموده است که همین دانش مهارتی نقش اصلی در ایجاد فضایی برای ایجاد اشتغال دانش آموختگان دارد.

وی همچنین در خصوص به ثمر رساندند دانش مهارتی دانشجویان گفت: دانشگاه برای به ثمر رساندن سومین عنصر دانشگاه تلاش به سزایی داشته است و کارکرد دانشگاه در این موارد مفید واقع شده.

وی گفت: رشد و منافع دانشگاه باید به واسطه دانش آموختگان صورت گیرد و ارتباط با دانشگاه با دانش آموختگان از الزامات دانشگاه است.

وی در پایان گفت: دانشگاه شهید بهشتی به رقابت مناسب برای ارتقا ظرفیت ملی منطقه ای بین المللی تلاش فراوانی می کند و در این مسئله پیشتاز بوده است./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار