نفرات برتر چهارمین جشنواره سراسری کاریکاتور خراسان شمالی با موضوع زندگی شیرین معرفی شدند

.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد،در چهارمین جشنواره سراسری کاریکاتور خراسان شمالی 999 اثر از 181 هنرمند از 26 استان کشور به این جشنواره ارسال شد که در پایان از این تعداد 16 نفر به عنوان نفرات برتر تقدیر شدند..

نفرات برگزیده در بخش آزاد، مجتبی فیضی از استان اصفهان با هشت میلیون ریال به همراه تندیس و لوح افتخار جشنواره،محمدرضا ثقفی از استان البرز شش میلیون ریال به همراه تندیس و لوح افتخارو آیت نادری از استان اصفهان چهار میلیون ریال به همراه تندیس و لوح افتخار تقدیر و به ترتیب حائز رتبه اول تا سوم شدند.

همچنین محمد حسین اکبری از استان فارس ، رضا جنگی از استان خراسان رضوی، داریوش رمضانی از استان گیلان، امیر دهقان از استان تهران و منصور مقدم از استان زنجان در بخش آزاد شایسته تقدیر شدند.

نفرات برگزیده در بخش موضوعی زندگی شیرین علیرضا پاکدل از استان خراسان رضوی با 10 میلیون ریال به همراه تندیس و لوح افتخار جشنواره ،محمود نظری از استان همدان هشت میلیون ریال به همراه تندیس و لوح افتخار جشنواره، محمدعلی خوشکام با شش میلیون ریال با تندیس و لوح افتخار جشنواره تقدیر و به ترتیب حائز رتبه اول تا سوم شدند.

همچنین سجاد رافعی از استان خوزستان، مهدی عزیزی از استان مرکزی ، نیلوفر کبودین از استان اردبیل، آیدین ارجمندی استان تهران و افشین نظری از استان خراسان شمالی در بخش موضوعی شایسته تقدیر شدند./س

برچسب ها: معرفی ، جشنواره ، استان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.