کارشناس داوری گفت: با اینکه به شخصه مخالف تعویض زود هنگام سرمربیان و مدیران هستم، اما باز هم حق را به مسئولین می دهم.


مرتضی محصص کارشناس فوتبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  گفت: تعویض مربیان، مدیر عاملان سرپرستانی یک تیم در فوتبال امری طبیعی است.

 زمانی که حضور  افراد در یک  باشگاه  به ضرر نتایج بازی های آن باشد،  باید آن را کنار گذاشت اما من به شخصه مخالف تعویض زود هنگام هستم  به نظر من باید بگذاریم عوامل حداقل یک نیم فصل در تیم بمانند تا فرصت داشته باشند پتانسیل های خود را نشان دهند.

 اما با تمام این حرفها باید حق را به مسئولین هم داد وقتی تیم ها نتایج مطلوب و مورد نظر را نمی گیرند آنها هم کم حوصله شده و دست به این تغییر  و تحولات می زنند.

 بهتر است از نسل جوان بیشتر  استفاده شود. هم در لیگ برتر، هم در جام های آسیایي، شاید که نتیجه کار بهتر  شود چرا که جوانان  ایرانی همیشه ثابت کرده اند می توانند برای ایران و ملت ایران افتخار آفرین باشند.

وی در خصوص  وضعیت داوران ایرانی گفت: داوران ایرانی از دوران مجرب و کارآزموده جهان هستند و من مطمئنم که راه های موفقیت را به سرعت طی خواهد کرد.

 ایران داوران ماهری از جمله فغانی دارد که به نظر من ایشان می تواند برای بازی های جام جهانی 2014 انتخاب شود همانطور که گفتم ایرانیان همیشه افتخار آمیزنند.

همچنین وی درباره بازی های تدارکاتی جام جهانی گفت:  برای اینکه تیم ایران بتواند نتیجه خوبی بگیرد لازم است که بازی های زیادی انجام شود. در بازگشت کی روش  نشانه های امیدوار کننده ای است امیدوارم بازگشت ایشان حاصل خبرهای خوبی باشد.

کی روش باید بازی های دوستانه زیادی را ترتیب دهد تا بتوانیم نتیجه خوبی  بگیریم.

در پایان گفتگو در مورد برنامه ریزی و عملکرد سازمان لیگ گفت: امسال یک سال حساس برای فوتبال ایران است چرا که ما توانستیم به جام جهانی صعود کنیم و همچنین تیم فوتبال ساحلی نیز به جام جهانی  صعود کرد کادر فنی باید جلسات بیشتری داشته باشد باید با دقت و درایت بیشتری  برنامه ریزی کنند.

 امسال دوازدهمین سالی است که لیگ برتر در ایران انجام می شود از آنجاکه ما نمی توانیم به گذشته برگردیم باید سازمان لیگ کنترل و دقت بیشتری روی برنامه های خود داشته باشد.

ما در فوتبال مشکلات زیادی داریم که امیدوارم با تلاش و کوشش مسئولان  بزودی همه ی آنها حل شود./آق

برچسب ها: مسئولین ، کم ، حوصله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار