معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از ورود 141 دستگاه اتوبوس دو کابینه تا چند روز آینده در پایتخت خبر داد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران هاشمی تشکری  با اشاره به برنامه های استقبال از  مهر شهرداری تهران گفت: با توجه به این که تا چند روز آینده روزهای پرکار و پرترافیکی را در شهر تهران خواهیم داشت و در روز اول مهر حدود 2 میلیون نفر جمعیت در سطح شهر تهران  اضافه می شود .

وی با اشاره به روان سازی ترافیک در روز اول مهر اظهار داشت: با توجه به این که 800هزار دانش آموز در پایتخت وجود دارد در روزهای ابتدایی مهر ماه به خصوص در روز اول مهر 8 درصد به حجم سفرهای درون شهری اضافه می شود که در این راستا ما ظرفیت ناوگان حمل و نقل عمومی شهری تهران را افزایش داده ایم.

هاشمی تشکری با اشاره به حمل و نقل عمومی مترو تصریح کرد در روز اول مهر ماه تدابیری اندیشیده شده  که کاهش فاصله تردد قطارهای مترو را داشته باشیم و در زمان اوج پیچ مسافر تعداد قطارها را افزایش داده و حدود 15 درصد افزایش ظرفیت مترو را داریم.

وی با اشاره به تعداد اتوبوس ها در پایتخت ادامه داد: شرکت اتوبوس رانی شهر تهران نیز دو هزار و 532 اتوبوس در شهر تهران در حال حاضر دارد که برای افزایش تعداد سفرهای درون شهری در آن روز 8 هزار اتوبوس بازسازی شده را وارد ناوگان حمل و نقل عمومی کرده تا به شهروندان خدمات لازم را ارائه دهند.

هاشمی تشکری با اشاره به سرویس مدارس در سال جاری تصریح کرد: در راستای سرویس مدارس اقدامات خوبی صورت گرفته و برای سال جاری 8 هزار تاکسی در خدمت ارائه سرویس به دانش آموزان است که علاوه بر آن برای خودروهای ون یک نیروی کمکی در نظر گرفته شده تا بتوانند برای نقل و انتقال دانش آموزان خدمات لازم را ارائه دهد.

وی با اشاره به نصب دوربین های نظارتی در بزرگراه ها خاطر نشان کرد: با شروع سال تحصیلی حدود 24 درصد افزایش جا به جایی در سطح شهر داریم که با تمهیدات اندیشیده شده 940 دوربین نظارت تصویری در بزرگراه ها به منظور ثبت کنترل سرعت و تخلفات راهنمایی و رانندگی نصب شده تا از تخلفات منظور شده جلوگیری به عمل آید./

برچسب ها: اتوبوس ، شهرداری ، پایتخت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار