نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: با وحدت و همدلی می‌توان به اعتلای شهرهای جنوبی استان اردبیل، خلخال و کوثر بیش از هر زمان دیگر کمک کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / جلیل جعفری‌بنه خلخال افزود: در فضای سیاسی باید تاب تحمل منتقدان و حتی مخالفان خود را داشته باشیم ولی نباید از یاد ببریم که خدمات ارائه شده در این نظام مقدس که توسط جهان استکبار هر روز مورد تهدید قرار می‌گیرد با اقدامات انحرافی و غرض‌آلود برخی‌ها مورد هجمه و یا زیر سئوال قرار گیرد.

وی گفت: نقدها و راهکارهایی که ارائه می‌شود باید مورد استفاده قرار گیرد و در مسیر ارتقا و اتخاذ راهکاری اصولی‌تر و کارسازتر مورد لحاظ و توجه قرار گیرد اما منتقدان نباید از این اصل مهم غفلت کنند که صرف نقد آن هم از نوع تخریب که حاصلی جز آزار و اذیت خودشان ندارد ذره‌ای در جدیت و اهتمام مسئولان و بنده به عنوان نماینده و خادم مردم تأثیری نخواهد داشت.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی همچنین افزود: هم‌افزایی و همبستگی در راستای توسعه و عمران و در مسیر دستیابی به اهداف عالیه نظام و تحقق فرمایشات و منویات مقام معظم رهبری باید نصب‌العین مردم و مسئولان باشد و اگر هم دنبال نقد هستیم به این عنصر سازنده و مفید اهمیت دهیم و نباید به بهانه نقد هرگونه که دلمان خواست آن گونه عمل کنیم و یا فضایی را به وجود آوریم که این حرکات تخریب‌گونه جز منحرف کردن افکار عمومی نتیجه‌ای نداشته باشد که این برخلاف مصالح و منافع نظام اسلامی است.

جعفری بنه خلخال یادآور شد:‌ هرگز به رفتارهای تخریب‌گونه اهمیت نداده و نمی‌دهیم و چنین رفتارهایی را در شأن شهروندان نظام جمهوری اسلامی ایران نمی‌دانیم و باید این افراد از خودشان سئوال کنند تا کی به هدایت چنین رفتارهای مخربی ادامه می‌دهند.

دبیر و سخنگوی مجمع نمایندگان استان ادامه داد: آنچه برای ما مهم است تلاش در راستای ارتقای وضعیت خلخال و کوثر محرومی است که این محرومیت حاصل گذشته‌هاست که بنده به نوبه خود از هرگونه تلاش‌هایی که از طرف مسئولان اجرایی و نمایندگان در ادوار مختلف صورت گرفته، قدردانی می‌کنم.

جعفری بنه خلخال در ادامه افزود: باید در مسیر تأمین مصالح و منافع نظام و ملت از جان و دل مایه بگذاریم و هرگز در این مسیر خسته و ناامید نشویم/س.

برچسب ها: خلخال ، اعتلای ، شهرهای ، جنوبی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.