در حالی که بیشترین درآمد ناشی از جرایم راهنمایی و رانندگی استان در شهرکرد به دست می‌آید، اما سهم این شهر از توزیع اعتبارات حاصل از جرایم ناعادلانه است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، به نقل از روابط عمومی شهرداری شهرکرد، نورغلامیان صبح امروز در نشست هم اندیشی مسئولان انتظامی استان چهارمحال و بختیاری با اعضای شورای اسلامی شهر بر تخصیص اعتبارات ناشی از این امر طبق قانون و بر اساس میزان جریمه حاصله از هر شهر برای همان شهر تأکید کرد.

وی  با اشاره به اینکه توزیع درآمد حاصل از جرایم راهنمایی و رانندگی در این استان به صورت مساوی تقسیم شده است، افزود: متأسفانه میزان اعتبار پرداختی به شهرکرد که بار خدمات استانی به دوش می‌کشد و بیشترین جرایم رانندگی توسط مردم این شهر پرداخت می شود ناعادلانه و ناچیز است و باید تدابیری در این خصوص طبق قانون صورت پذیرد.

شهردار شهرکرد تعامل مجموعه ی مدیریت شهری و نیروی انتظامی در راستای تأمین امنیت شهروندان را مهم ارزیابی کرد و گفت: شهرداری شهرکرد در جهت التزام بخشی به شهر تاکنون تعداد 25 چهارراه اصلی را به چراغ فرمان تجهیز کرده است.

غلامیان دهکردی، تأمین امینیت بوستان‌های و معابر شهری را یکی از مهم‌ترین خواسته‌های شهروندان و مدیریت شهری عنوان کرد و نیز خواستار افزایش نیروهای انتظامی و راهور در این خصوص شد.

شهردار شهرکرد همچنین بر همکاری و تعامل هر چه بیشتر نیروی انتظامی با نیروهای اجرائیات شهرداری شهرکرد در راستای جلوگیری از تخلفات ساختمانی و برخورد با سد معبرها تأکید کرد.
برچسب ها: شهرداری ، شهرکرد ، جرایم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.