در سالروز میلاد امام رضا (ع) پرچم سبز رضوی در میدان آستانه در جوار حرم کریمه اهل بیت فاطمه معصومه (س) به اهتزاز در آمد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، در نخستین ساعات طلوع آفتاب یازدهمین روز از ماه ذی‌القعده، حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) شاهد برگزاری مراسم خطبه خوانی با حضور خادمین مسجد مقدس جمکران و جمعی از عاشقان و دلباختگان به خاندان عصمت و طهارت (ع) بود. در این مراسم معنوی که در سالروز ولادت ثامن‌الحجج علی بن موسی‌الرضا (ع) در حرم مطهر برگزار شد خیل عاشقان و محبان اهل بیت (ع) با در دست داشتن شاخه‌های گل ولادت هشتمین نور ولایت، امام رضا (ع) را به خواهر بزرگوار ایشان تبریک گفته و با عطر صلوات فضای حرم را عطرآگین کردند.

مراسم خطبه خوانی روز میلاد امام رضا (ع) صبح امروز مقابل ایوان آیینه برگزار شد و طی آن برنامه‌های مختلفی از جمله مدیحه سرایی، قرائت صلوات خاصه علی بن موسی‌الرضا (ع) و خطبه خوانی خادمان حرم حضرت معصومه (س) با حضور خادمان مسجد مقدس جمکران، نیروهای سپاه علی بن ابیطالب (ع) و جمعی از مسئولان، زائرین و مجاورین حرم مطهر کریمه اهل بیت (س) برگزار شد.

گفتنی است طبق برنامه اعلام شده، پرچم متبرک شده به نام امام رضا(ع) صبح امروز همزمان با خجسته سالروز میلاد آن حضرت، در 58 میدان مزین به نام مبارک حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) در سراسر کشور به اهتزاز در آمد./س

برچسب ها: قم ، اهتزاز ، پرچم ، سبز ، رضوی ، حرم ، کریمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.