دانشجویان علوم پزشکی که به هر دلیل از صندوق رفاه دانشجویی وام گیرند مبلغ گرفته شده را با کارمزد 4 درصد باید عودت دهند.

دکتر فرهاد جعفری، رئیس صندوق رفاه دانشجویی وزارت بهداشت در گفتگو با خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران گفت: این صندوق 20 مدل وام دارد که بین دانشجویان گروه علوم پزشکی بر حسب درخواست توزیع می گردد كه یکی از این وام ها وام تحصیلی است که برای دانشجویان مجرد ماهی 50 هزار تومان و برای دانشجویان متاهل ماهی 68 هزار تومان تا پایان اتمام تحصیل است.

وی در خصوص وام مسکن هم افزود: وام مسکن برای دانشجویان مجرد ماهی 25 هزار تومان و برای دانشجویان متاهل 50 هزار تومان است در واقع این وام را دانشجویانی که خوابگاهی هستند دریافت کنند تا هر اجازه بهای خوابگاه خود را پرداخت کنند.

جعفری ادامه داد: وام کالا از فروشگاه الکترونیکی صندوق رفاه حدود 250 هزار تومان است که این وام شامل خرید تجهیزات آموزش و کمک آموزش پزشکی می باشند البته مقاطع تحصیلی بالاتر تا سقف 600 هزار تومان هم خرید کنند.

وی خاطرنشان کرد: به تمام دانشجویان هر نوع وامی که از صندوق رفاه گرفتند باید بعد از اتمام تحصیلشان طی 48 قسط به صندوق با کارمزد 4 درصد پرداخت کنند.

رئیس صندوق رفاه دانشجویی وزارت بهداشت یادآور شد:دانشجویان نخبه المپیادی و ممتاز و دارای مقام در مسابقات کشوری در صورت استفاده از هر کدام از این وام ها 3 برابر مقدار وام های فوق را دریافت کنند./ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار