اجلاس جهانی موی تای به میزبانی کشور تایلند برگزار شده است، پیشنهادات و راهکارهای نمایندگان کشورمان مورد استقبال سکچی تاپسوان رئیس فدراسیون جهانی موی تای قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: اجلاس جهانی موی تای به مدت سه روز در کشور تایلند برگزار شده است در این نشست جهانی، جواد نصیری رئیس انجمن و عضو هیات رییسه فدراسیون جهانی به همراه لطفعلی پور کاظمی رئیس فدراسیون پزشکی و رئیس کمیسیون فدراسیون جهانی موی تای به عنوان نمایندگان کشورمان شرکت و حضور یافتند.

در این اجلاس که در شهر بانکوک کشور تایلند برگزار شد 120 کشور حضور داشتند. نمایندگان کشورمان در این نشست راهکارها و پیشنهادات مورد نظر انجمن موی تای را به سمع و نظر حاضرین اجلاس رساندند.

جواد نصیری در جریان این نشست با تنی چند از روسای موی تای کشورهای صاحب نام به منظور تعامل بیشتر و ارتقای سطح روابط به گفتگو پرداخته است.

گفتنی است: در اجلاس مذکور لطفعلی پور کاظمی رئیس کمیسیون فدراسیون جهانی رئیس فدراسیون پزشکی سخنرانی و در پایان نیز هدیه ویژه ای از سکچی تاپسوان رئیس فدراسیون جهانی دریافت کرده است.

البته در این نشست مقرر شده است کلاس های پزشکی و‌‌آنتی دوپینگ با حضور جواد نصیری عضو هیئت رئیسه فدراسیون جهانی و پور کاظمی رئیس کمیسیون پزشکی فدراسیون جهانی موی تای در تمامی کشورها برگزار گردد./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار