آبی پوشان پایتخت چند روزی است که به تایلند سفر کرده اند و این سفر استقلالی با حاشیه همراه بوده و "چون" شهری که آنها اقامت دارند کوچک و امکاناتش محدود است.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، یکی از مشکلات این بود که بازیکنان نمی توانستند غذای باب میلشان را صرف کنند و به ناچار خودشان را با نان، سوپ و پنیر سیر می کردند.
از طرفی هم هتل نپتاکورن که گفته می شد 4 ستاره بود درحد انتظارات آبی پوشان ظاهر نشده است.


*فتح اله زاده
امشب دست پر به تایلند می رود

علی فتح اله زاده که در تهران مانده بود تا پول تهیه کند قرار است امشب به همراه نجف نژاد، عضو هیات مدیره استقلال به تایلند سفر می کند تا چهارشنبه از نزدیک بازی تیمش را در تایلند همراهی کند گویا مدیر عامل استقلال دست پر نزد آبی پوشان حاضر خواهد شد و آنها را شارژ مالی می کند.



*استقلال از تایلند به کره می رود


بازی دو تیم کره و عربستان همزمان با بازی استقلال - بوريرام برگزار می شود و در صورتی که کره پیروز میدان شود آبی پوشان از همان تایلند مستقیم راهی کره می شوند و دیگر به تهران باز نمی گردند برای صرف جویی و عدم پرداخت پول اضافی کاروان استقلال در تایلند می ماند و اگر کره حریف بعدی تیم باشد شاگردان قلعه نوعی از بانکوک به کره می روند.

*آشپز ایرانی در هتل استقلالی ها

بازیکنان استقلال که از وضعیت هتل محل اقامتشان راضی نبودند و نمی توانستند غذای مناسبی صرف کنند با اعتراض به مسئولان و با هماهنگی رئیس هتل نپتاکورن در این هتل غذای ایرانی برای آبی پوشان سرو می شود و آشپز ایرانی که در هتل محل اقامت استقلالی ها مستقر شده از بازیکنان سفارش میگیرد.



*تماس پورحیدری با ماجدی


امروز منصور پورحیدری در باشگاه حاضر شد و از آنجا ارتباط تلفنی با سرپرست استقلال در تایلند برقرار کرد و از حال بازیکنان و برنامه این تیم با خبر شد. وی به دلیل رسیدگی به امور شخصی در تهران ماند و به تایلند سفر نخواهد کرد البته پورحيدري برای اینکه در هزینه های باشگاه هم صرفه جویی کند راضی به این سفر نشد.



*امیری ویزای کره گرفت


علی امیری و میرشاد ماجدی امروز به بانکوک رفتند تا برای استقلالی ها ویزای کره را بگیرند چون اگر چهارشنبه کره، عربستان را شکست دهد حریف آبی پوشان در نیمه نهایی کره جنوبی خواهد بود و به همین خاطر این دو نفر پیش دستی کردند و برای اینکه کارشان عقب نیافتد راهی سفارت کره در بانکوک شدند.

    

*آمادگی حیدری و بیک زاده در تمرینات


خسرو حیدری و هاشم بیک زاده در تمرینات استقلال خود را آماده نشان داده اند و به احتمال فراوان این دو ملی پوش مقابل بوریرام به میدان بروند. البته مصدومیت بیک زاده جدی نیست و وی فقط باید با گارد بینی مقابل نماینده تایلند بازی کند تا بینی او مجدداً دچار شکستگی نشود. البته در صورتی که حیدری در قسمت پزشکی موفق باشد مجوز حضور در ترکیب آبی پوشان را می گیرد.



*‌آب و هوای شرجی بلای جان استقلالی ها


شاگردان امیر قلعه نوعی که عادت به هوای شرجی ندارند در تایلند با مشکل روبه رو شدند بازیکنان در همین تمرین دچار خستگی می شوند و به دلیل وضعیت جوی تایلند بدنشان افت می کند. البته گرمای شهری که استقلالی ها در آن هستند نسبت به بانکوک کمتر است.

گفتني است، چهارشنبه صبح قرار است بازیکنان استقلال ساعت 10 در محوطه هتل نپتاکورن تمرین سبکی انجام دهند و با آمادگی کامل به مصاف بوریرام بروند البته ترکیب این تیم هم یک ساعت قبل از بازی مشخص می شود./مح
برچسب ها: استقلال ، کره ، تایلند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
حسیـــــــــــــــــن
۱۸:۲۸ ۲۵ شهريور ۱۳۹۲
به یاری خدا برنده هستیم امـــــــــــــــــــــــــــین
آخرین اخبار