محمد ابراهیم مرجانی محقق و کارشناس کاراته با حضور در هیئت کاراته استان تهران با سرپرست هیئت دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران محمد ابراهیم مرجانی محقق و کارشناس کاراته با حضور در هیئت کاراته استان تهران با سرپرست هیئت دیدار و گفتگو کرد.

مرجانی در این دیدار با اشاره به اینکه پس از 10 سال به دفتر هیئت کاراته آمده، گفت: هیئت کاراته استان تهران خانه من است و برای پیشرفت کاراته تهران هر کاری بتوانم انجام می دهم.

مرجانی ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: از سال 1374 تا 1384 به مدت 10 سال به همراه دکتر جنابیان، علیرضا طالب زاده و محمد فضلی کارگروه علمی و فنی کاراته را در تهران راه اندازی کردیم و به تدریس دوره های مختلف مربیگری مشغول بودیم و پس از آن برای ادامه تحصیل به کشور مالزی رفتم . وی آمادگی خود را برای همکاری با هیئت کاراته استان تهران اعلام کرد.

محمد مهدی عطایی، سرپرست هیئت کاراته استان تهران هم دیدار با مرجانی از همکاری کارشناسان و محققان علوم ورزشی و بطور اخص کاراته با هیئت استان را به فال نیک گرفت و گفت: همانطور که قبلاً هم اعلام کرده ام درب هیئت به روی همه اساتید و پیشکسوتان باز است و ما از ایده ها و تفکرات آنها در راه پیشرفت کاراته پایتخت بهره خواهیم برد. در پایان قرار بر شد کارگاههای آموزشی استان تهران با همکاری دکتر مرجانی به زودی راه اندازی شود.

گفتنی است محمد ابراهیم مرجانی تاکنون 5 جلد کتاب تحت عناوین بدنسازی برای هنرهای رزمی، تمرینات پلیومتریک توانزا، آناتومی کشش، تغذیه ورزشی و مغز فعال جسم فعال به رشته تحریر درآمده که در سال 1380 کتاب، تمرینات پلیومتریک توانزا به عنوان کتاب سال انتخاب شد./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار