مدیر اداره امور بانوان شهرداری منطقه 19 از برگزاری جشن بزرگ عبودیت در مجتمع شهربانو بوستان ولایت خبر داد.

خزایی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: همزمان با دهه کرامت و میلاد با سعادت امام رضا (ع) جشن بزرگ عبودیت ویژه دختران 9 ساله کارمندان و زنان سرپرست خانوار منطقه 19 در مجتمع شهربانو بوستان ولایت برگزار خواهد شد.

وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: جشن بزرگ عبودیت ویژه دختران 9 ساله کارمندان و زنان سرپرست خانوار منطقه 19 روز یکشنبه 25 شهریور ماه سال 92 در مجتمع شهربانو بوستان ولایت برگزار می شود.

خزایی با اشاره به نحوه اجرای این طرح گفت: در این طرح دختران 9 ساله کارمندان و زنان سرپرست خانوار می توانند با تخفیف 40 درصدی از کلیه امکانات و تسهیلات ویژه مجتمع شهربانو بوستان ولایت استفاده نمایند.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: برگزاری اردوی یکروزه با استفاده از تسهیلات و امکانات مجتمع شهربانو بوستان ولایت از جمله استخر، سالن ورزشی، سالن مد، سالن زیبایی، کافی نت، کتابخانه، کلاسها آموزشی، سالن ورزشی چند منظوره، زمین اسکیت و جایگاه ویژه دوچرخه سواری، از اقدامات اجرایی این طرح است.

خزایی در پایان با اشاره به اقدامات دیگر این طرح افزود: برگزاری مسابقه ورزشی، برگزاری مسابقه بهترین و زیبا ترین جمله و متن در خصوص زندگینامه حضرت معصومه(س)، برگزاری مسابقه حدیث ویژه حضرت معصومه (س) با اهدای جوایزی به رسم یادبود به برگزیدگان این مسابقات از اقدامات دیگر این طرح است. /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار