مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز يكشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: تخليه اردوگاه اشرف گام مهمي براي مبارزه با تروريسم بود / ضرورت مجازات منافقين توسط دادگاه‌هاي صالح ، آيا استقلال جنبش‌دانشجويي آرماني دست نیافتنی است؟ ، تقدير لاريجاني از دولت عراق در قلع و قمع منافقين/ خاورميانه به آرامش نياز دارد و... است

مهمترین عناوین خبری گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

هنوز چيزي در خصوص رياست مركز مطالعات استراتژيك قطعي نشده است

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/6/24/1535311_879.jpg

 دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: اميدواريم بعد از كنترل سلاح‌هاي شيميايي سوريه، حمله‌اي به اين كشور صورت نگيرد و بهتر است كه آمريكا به صورت همزمان سلاح‌هاي شيميايي، ميكروبي و هسته‌اي رژيم صهيونيستي را با همكاري سازمان ملل و كشورهاي جهاني تحت كنترل و نظارت بين‌المللي دربياورد.

كميسيون‌هاي تخصصي مجلس هم براي اصلاح "قانون بودجه 92" پيشنهاد مي‌دهند
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 92 گفت: علاوه بر پیشنهادات اصلاحی دولت بر قانون بودجه 92، کمیسیون‌های تخصصی مجلس نیز پیشنهادهایی در اين زمينه خواهند داشت که به آنها نیز رسیدگی مي‌شود.

اهداي اعضاي اعداميان منع قانوني ندارد/ گسترش فرهنگ ايثار با اهداي اعضاي اعداميان

 يک حقوقدان در ارتباط با اهداي اعضاي اعدامیان و دلایل قانونی و فقهی آن گفت: با بررسی بعضی از مستندات فقهی و قانونی این نتیجه حاصل می‌شود که این کار نه تنها منعي ندارد، بلكه امري مطلوب و پسنديده در بهبود سلامت رواني جامعه و گسترش فرهنگ ايثار است.

تخليه اردوگاه اشرف گام مهمي براي مبارزه با تروريسم بود / ضرورت مجازات منافقين توسط دادگاه‌هاي صالح
 دبير كل حزب موتلفه اسلامي گفت: اصلاح‌طلبان نشان دادند كه بر خلاف ادعاهايشان حتي تحمل رأي مستقل يك عضو خودشان كه عضو شوراي شهر نيز هست را ندارند و از توهين به يك فرد صاحب رأي و اخراج وي از تشكيلاتشان ولو به خاطر افكار عمومي خودداري نمي‌كنند.

آيا استقلال جنبش‌دانشجويي آرماني دست نیافتنی است؟
آيا استقلال فعال دانشجويي بر اساس واقعیتهای موجود، آرماني دست نیافتنی است که فقط اسطوره‌هایي مانند وزوایی، رجب بیگی و.. به آن دست مي‌يابند؟

توضيحات رئيس دانشگاه علامه در مورد تجمع دانشجويان مقابل دانشگاه
رئيس دانشگاه علامه توضيحاتي را درباره تجمع ديروز دانشجويان تعليقي مقابل دانشگاه ارائه داد.

تقدير لاريجاني از دولت عراق در قلع و قمع منافقين/ خاورميانه به آرامش نياز دارد

رئيس مجلس شوراي اسلامي با تقدیر از اقدام قاطع دولت عراق در قلع و قمع بقایای گروهک تروریستی منافقین در این کشور گفت: منافقین به مردم و منافع ایران و عراق صدمات زیادی وارد کردند و ماهیت تروریستی آنها بر همگان آشکار بوده است.

لغو مصوبات دولت سابق ایراد قانونی ندارد

 نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: لغو مصوبات دولت سابق توسط دولت کنونی ایراد قانونی ندارد چرا که این امر از اختیارات دولت است.

تقسيم تهران به سه استان هنوز درحد يك ايده و پيشنهاد است

 نماينده مردم تهران در مجلس، بحث تقسيم تهران به سه استان را تنها يك ايده و پيشنهاد خواند و گفت: اين ايده از سوي نمايندگان شهرستان‌هاي استان تهران مطرح شده اما تاكنون به صورت طرح تدوين نشده است.

آغاز به كار صحن علني از هفته آينده بستگي به اتمام تعميرات مجلس دارد

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: در صورتی که تعمیرات صحن علنی تا پایان هفته به اتمام برسد، مجلس از هفته آینده صحن علنی خواهد داشت، در غیر این صورت صحن علنی نخواهیم داشت.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار