برنامه «اينجا ايران است 3» به مناسبت ميلاد علي‌بن موسي‌الرضا (ع) بخش‌هاي متنوع و جذابي را به مخاطبان ارائه مي‌دهند.

حميدرضا نهضت تهيه كننده اين برنامه «اينجا ايران است3» در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه راديو تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: برنامه «اينجا ايران است» به مناسبت ميلاد امام هشتم شيعيان امام رضا(ع) بخش‌هاي متنوع و مختلفي را به سمع و نظر مخاطبان ايران و ايرانيان خارج از كشور خواهد رساند.

وي اظهار داشت: گروه موسيقي «مهر» با حضور در اين برنامه به قطعاتي از موسيقي سنتي و محلي گيلان مي‌پردازند كه حال و هواي برنامه را به خطه شمال كشور مي‌برد.

نهضت بيان كرد: زوارقي يكي از مخترعان كشور كه در حدود 48 اختراع خود را به ثبت رسانده و جوايز ارزنده خود را به آستان مقدس رضوي تقديم كرده نيز با حضور در برنامه «اينجا ايران است3» از فعاليت‌ها و اختراعات خود مي‌گويد.

وي با اشاره به اينكه گروه تباشي ذوالقدر به مناسبت ميلاد امام رضا به ارائه كارهاي خود مي‌پردازند گفت: تقليد صدا، شعبده‌باز و تردستي از توانايي افراد جوان در بخش «كشف استعدادها» و همچنين از گروه نقاره‌زنان در اين برنامه بهره خواهيم برد.

گفتني است، اين برنامه دوشنبه 25 شهريور با اجراي علي زندي‌فر و سعيد صدر محمدي ساعت 22:30 از شبكه جهاني جام‌جم به روي آنتن مي‌رود./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار