يک زن مسيحي سوري مقيم آمريکا در کنفرانس خبري از سناتور جان مک کين به شدت انتقاد کرد و از وي و مقامات آمريکايي خواست دست از کشتار مردم سوريه بردارند .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از شبکه تلويزيوني الاخباريه سوريه ؛ اين زن معترض در گفتگوي رو در رو با سناتور مک کين گفت : مهم اين است که همواره گزينه خوبي مي تواند در سوريه اتفاق بيافتد . سناتور مک کين ، شما مي توانيد اين کار از طريق ديپلماسي و مذکرات انجام دهيد نه با  بمب. ما ديگر تحمل ريخته شدن خون شمار بيشتري از سوريها را نداريم .من شخصا فاميلي داشتم که هجده سال داشت و ده روز پيش به دست کساني که انقلابيون ناميده مي شوند و به دست القاعده کشته شد. آنها سوري نيستند . آنان از سراسر جهان آمده اند تا بجنگند ما نمي توانيم اين را تحمل کنيم .

 ما نمي توانيم تحمل کنيم که سوريه به عراق ديگري يا افغانستان ديگري تبديل شود. از تو خواهش مي کنم . خانواده من آنجا هستند و بسياري از سوريهاي شريف و بيشتر سوريها خواهان نجات کشورشان هستند. شما بايد به اکثريت ملت آمريکا که با رفتن شما به سوريه مخالفند گوش کنيد . سناتور مک کين،  نبايد به اين موضوع بي اعتنايي شود . ديگر بس است .

ما با مداخله جديد در خاورميانه مخالفيم ما نمي خواهيم که القاعده مسلط شود. حداقل اين است که ما در آنجا ( سوريه) يک دولت سکولار داريم . ما در آنجا يک اقليت مسيحي  هستيم . تو و امثال تو ما را ضررهاي جانبي تلقي مي کنيد . من با اين ديدگاه مخالفم زيرا من مي توانم نام خانواده ام را در انجيل به دست آورم ما از زمان آغاز انسانيت بوده ايم و نمي پذيريم که مجبور شويم آنجا را ترک کنيم. ديگر بس است.
برچسب ها: زن ، عترض ، مک کین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار