عضو شورای شهر سمیرم گفت: سمیرم یکی از قطب های مهم گردشگری است و می توان از این ظرفیت به عنوان یک منبع درآمد استفاده کرد

عضو شورای شهر سمیرم در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان، نداشتن در آمد پایدار را از مشکلات شهرستان سمیرم دانست و گفت: با توجه به اینکه اقتصاد این شهرستان بر پایه کشاورزی است و بر اساس قانون فعالیت های مرتبط با کشاورزی درآمدی برای شهرداری‌ها ندارد این نهاد از داشتن تامین منابع مالی پایدار و مستمر محروم است.
وی با تاکید بر استفاده از قابیلت های شهرستان تصریح کرد: سمیرم یکی از قطب های مهم گردشگری است که می توان از این ظرفیت به عنوان یک منبع در آمد توجه کنیم.
مصطفی امیدی با اشاره به وضعیت نامطلوب مبلمان شهری اذعان کرد: در مدیریت شهری در جهت آبادنی شهر باید به مدیریت درآمد و هزینه توجه شود.
امیدی تجربه، تخصص و داشتن توانائی وتعهد را از ویژگی های یک شهردار توانمند دانست و افزود: شورای شهر ناظر بر مدیریت شهری است و شهردار به عنوان مهم ترین بازوی اجرائی برای شورای شهر است.
وی خاطرنشان کرد: توجه به اوقات فراغت، برنامه های فرهنگی، ورزشی از دیگر اولویت های شورای شهر سمیرم است.
عضو شورای شهر سمیرم در پایان از حضور و حسن انتخاب مردم قدردانی کرد و گفت: شورای شهر سمیرم که متشکل از قشر جوان و تحصیل کرده است تلاش می کند به عنوان امانت دار همشهریان درراه رسیدن به رفاه اجتماعی و حل مشکلات با همفکری و تعامل تلاش کنند./س

برچسب ها: اصفهان ، ظرفیت ، گردشگری ، سمیرم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۰ ۲۵ شهريور ۱۳۹۲
اینا همش حرفه میبینیم چند سال دیگه ک رفتید سمیرم شده ده کوره شایدم بدترمیدونید چرا چون که خیلی پیشرفت میکنه مهاجرت هاش هم زیاد شده