نشست تخصصی بررسی نحوه اجرای مسابقات ایران جونیور با حضور کلیه اعضای دست اندرکار در محل دفتر فدراسیون برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، در این نشست سلیمانی ضمن تقدیر و تشکر از کلیه عوامل اجرایی این رویداد اعلام کرد: ایران جونیور باید حتی پس از رفتن من از اسکواش به عنوان نماد ارزشی اسکواش حفظ شود.

وی افزود: این رویداد درسال ۱۳۸۷ که در سمت نایب رییسی اسکواش فعالیت می کردم مطرح و اجرایی شد و در صورتی که ادامه می یافت امروز ما شاهد رتبه پلاتینیوم آن در ایران بودیم. در سال ۱۳۸۹ این مسابقات احیا شد و با رایزنی رتبه سیلور را از آسیا اخذ کرد و در صدد هستیم تا در گام بعدی جایگاه گلد را از آن خود کنیم تا آیندگان بنوانند بالاترین درجه این مسابقات را برای ایران اسلامی به ارمغان آورند.

رییس فدراسیون کشورمان اعلام نمود: اگر از یک رخداد و برگزاری آن اظهار رضایت کند بدین معنی است که مجریان کاری بی نقص ارایه کرده اند که سزاوار تشویق هستند فقط در مبحث عملکرد کمیته داوران انتقاداتی ارایه کرد که دیگر کمیته ها گوی سبقت را از آن ربوده اند و بایستی تلاش و اهتمام بیشتری مد نظر باشد.

در این نشست حاضرین ضمن بیان نظرات خود محسن غلام نژاد و الهام رمضانی را به عنوان سرداوران آینده اسکواش انتخاب کردند.

مقرر گردید فردی به عنوان دبیر کمیته داوران توسط پورخلیل مسوول کمیته داوران تا پایان هفته به همراه فرم دایمی داوران را به فدراسیون ارایه کند./زر
برچسب ها: اسکواش ، نشست ، جونیور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار